مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

افزایش بودجه دفاعی کشور ضروری است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزایش بودجه دفاعی کشور را بسیار ضروری خواند و گفت: با وجود تهدیدات فراوانی که جمهوری اسلامی ایران با آن روبرو ست باید توجه خاص به بودجه دفاعی کشور داشته باشیم که کمیسیون امنیت ملی در این خصوص برنامه خود را به کمیسیون تلفیق مجلس ارائه کرده است.

علاءالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر، با یبان این مطلب اظهار داشت : ما در کمیسیون امنیت ملی مجموعه کاستی ها وزارت کشور و وزارت دفاع را مورد بررسی قرار داده ایم و منابع اختصاص بودجه به آنان را نیز تعریف کرده ایم که امیدواریم در کمیسیون تلفیق مجلس مورد بررسی و تصویب اعضای این کمیسیون قرا گیرد.

وی همچنین با اشاره به تهدیدات جمهوری اسلامی ایران از سوی کشورهای غربی، گفت: با توجه به اهمیت مسائل امنیتی و دفاعی و چالش های که جمهوری اسلامی ایران با آمریکا دارد، بسیار ضروری است که کمیسیون تلفیق به این موضوع توجه خاص داشته باشد، زیرا موضوع دفاعی در هر کشوری از مباحث مهم آن کشور به شمار می رود. 

بروجردی همچنین در خصوص افزایش 200 برابری بودجه دفاعی رژیم صهیونیستی در برابر بودجه دفاعی کشورما، تصریح کرد: این نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که با حداقل ها به حداکثرها دست پیدا می کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: افزایش بودجه دفاعی برخی از کشورها از جمله اسرائیل نشان از ناتوانی این رژیم در برابر تهدیدات است که بودجه سنگینی را برای تهدیدات و بحث دفاعی خود اندیشیده است، که شکست اسرائیل در برابر حزب الله لبنان نمونه بارز آن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد