مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

نجار: هوشمند سازی اولویت اول وزارت دفاع در سال 86 است

سردار سرتیپ مصطفی محمدنجار در آخرین روز کاری سال 1385 در جمع معاونین و مسئولان ارشد وزارت دفاع طی سخنان مبسوطی اقدامات انجام شده از سوی وزارت دفاع در سال 85 و در چهارچوب طرح پیمان را موفق ارزیابی کرد و اظهار داشت: با اجرای طرح پیمان، کلیه اقدامات و برنامه‌های وزارت دفاع به صورت کاملا هوشمند، هدفمند و در چهارچوب استراتژی از پیش تعیین شده انجام می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرتیپ مصطفی محمدنجار، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تایید طرح پیمان از سوی مقام معظم فرماندهی کل قوا بر ضرورت اجرای هرچه دقیقتر این طرح در سال 86 تاکید کرد.

سردار نجار با بیان اینکه خوداتکایی در صنایع دفاعی تحریم را بی‌اثر کرده است، تصریح کرد: تحریم‌های اعمال شده انگیزه و تلاش را در نزد نخبگان صنایع دفاعی برای طراحی و تولید سامانه‌ها و سلاح‌های جدید و کاملا بومی، صدچندان کرده است.

وزیر دفاع آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پاسداری از حریم هوایی، دریایی و زمینی نسبت به سالهای گذشته مطلوب‌تر توصیف کرد و افزود: با این آمادگی کسی جرات تعرض به این مرز و بوم را نخواهد داشت.

سردار نجار در ادامه گفت: تلاش خواهیم کرد در سال جدید با هوشمند‌سازی و ارتقای کیفیت تجهیزات و تسلیحات دفاعی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، توان دفاعی کشور و نیروهای مسلح را به نحو مطلوبی افزایش دهیم.

وزیر دفاع با تشریح تلاشهای جمهوری اسلامی ایران برای استقرار صلح، آرامش و ثبات در منطقه و جهان، هرگونه اقدامی را که موجب تصاعد بحران و ایجاد تنش در منطقه را در راستای خواست دشمنان پیشرفت، توسعه و امنیت منطقه دانست.

وی اظهار امیدواری کرد که در سال 86 با توکل به خدا، کار و تلاش بی‌وقفه، هوشیاری و هوشمندی و وحدت انسجام ملی بتوانیم علاوه بر خنثی سازی توطئه‌های و نقشه‌های شوم دشمنان، پیشرفت، توسعه، رفاه، آرامش و امنیت را برای مردم مومن و فداکار کشورمان به ارمغان بیاوریم.

وزیر دفاع در پایان با قدردانی از زحمات مدیران، متخصصان و کارکنان وزارت دفاع در سال 85 برای آحاد ملت ایران در سال جدید آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد