مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

نخستین ناوشکن پیشرفته ساخت ایران به آب انداخته می‌شود


ناخدا یکم عملیات هوایی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: نخستین ناوشکن ساخت ایران برخوردار از امکانات و تکنولوژی پیشرفته روزدنیا، به زودی به آب انداخته خواهد شد.

به گزارش فارس، داریوش ابراهیم‌نژاد ناخدایکم عملیات هوایی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در یک نشست خبری که در آستانه روز ارتش برگزار شد با اعلام این خبر افزود: این ناوشکن مجهز به تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا که در شمار یکی از مدرنترین ناوشکن‌های نیروهای مسلح جهان محسوب می‌شود به زودی به آب انداخته خواهد شد و حیرت محافل نظامی دنیا را نسبت به توانمندی کشور بزرگ ایران به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با دقت نظر، هوشیاری و آمادگی لازم را در دفاع قاطعانه از تمامیت ارضی و منافع میهن اسلامی دارد،به تشریح برنامه‌های امسال روز ارتش جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: علاوه بربرگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح، محل درگیری ناوچه جوشن و ناوشکن سهندطی مراسم خاصی گلباران خواهد شد و پرسنل ارتش باشرکت در مراسم عطرافشانی گلزار شهدا، درآیین نمازجمعه نیز حضور پرشوری خواهند داشت.

ابراهیم‌نژاد در همین رابطه اضافه کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، بازدید دانش‌آموزان مدارس از واحدهای فنی، عملیاتی، ناوها از دیگر برنامه‌های امسال روز ارتش می‌باشد

بازتاب
نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا شنبه 24 فروردین 1387 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام . محمد آقا با وجود گذشت یکسال از اعلان این خبر - آیا این ناوشکن مورد بهره برداری قرار گرفته یا خیر ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد