مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

طرح آمریکا علیه سپاه نشانه سردرگمی و درماندگی واشنگتن است

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای ضمن محکوم کردن طرح آمریکا برای گنجاندن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی ، این اقدام را نشانه بارز سردرگمی و درماندگی واشنگتن خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است : عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مناسبات بین المللی و موفقیت روزافزون دانشمندان ایرانی در عرصه فناوری صلح آمیز هسته ای و تکنولوژی نوین و نقش موثر ایران در پهنه معادلات بین المللی و منطقه ای ، استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ را به انفعال کشانده و در برنامه ریزی برای جلوگیری از نفوذ روزافزون جمهوری اسلامی ایران آن را دچار سردرگمی کرده است .

این بیانیه می افزاید : نشانه گرفتن نهاد انقلابی سپاه پاسداران که با فرمان بنیان گذارجمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) تشکیل شد و در سایه مجاهدت ها و حماسه آفرینی های بی دریغ فرزندان این مرز و بوم و پاسداران جان برکف، بالنده  و توانمند در حفظ  آرمان های انقلاب کوشیده است ، یکی از نشانه های بارز این سردرگمی و درماندگی است .

در ادامه آمده است : طرح آمریکا برای قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی نشان دهنده زبونی آنها در برابر توانمندی دفاعی این نیرو و نقش بی بدیل آن در پاسداشت و گسترش ارزش های اسلامی و انقلابی است .

ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد : این اقدام مذبوحانه شیطان بزرگ که پیامد شکست خفت بار آن در تجاوز به عراق و افغانستان و نشانه خوی تجاوزگری اوست نه تنها آسیبی را به سپاه وارد نخواهد کرد بلکه آن را همسنگ حزب الله در عرصه جهانی به نیروی ضد ظلم و ستم و تجاوز و طغیان معرفی خواهد کرد . طراحان این پیشنهاد عبث ، باید بدانند که سپاه با عزت ، خدمت خود را به ملت ایران ادامه داده و نیروهای دفاعی یک کشور و مدافعان منافع یک ملت را با هیچ منطقی نمی توان تروریست نامید .

در بخش پایانی این بیانیه نیز آمده است : ارتش حزب الله جمهوری اسلامی ایران که همواره در همه عرصه های دفاعی و رزمی خصوصا در سال های دفاع مقدس به عنوان همرزم و همسنگر ، دوشادوش برادران رزمنده خود در سپاه برای حفظ استقلال و آزادی و عزت و سربلندی میهن اسلامی جانفشانی کرده است اعلام می دارد که این تصمیم نابخردانه استکبار جهانی ، نفوذ معنوی اندیشه های عدالت طلبانه و حق گستر مردم ایران را در میان آزادگان عالم فزونی می بخشد و ارتش جمهوری اسلامی ایران لحظه ای در همرزمی قدم به قدم همرزمان خویش در سپاه تردید و درنگ نخواهد کرد .


نظرات 1 + ارسال نظر
اسداله دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 10:46 ب.ظ http://bia2loo3nasho.blogfa.com

سلام
دست مریضا
خسته نباشید
فرست داشتی یه سر به ما بزن در
http://bia2loo3nasho.blogfa.com
موفق یاشید و بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد