مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

یک فروند هواپیمای فوکر ‪ ۱۰۰‬به هواپیمایی کیش ایر ملحق شد

قائم مقام معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی کیش ایرگفت: یک فروند هواپیمای مسافربری فوکر ‪ ۱۰۰‬به ناوگان هوایی این شرکت ملحق شد.

خلبان مهدی پاک بونیان، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا، افزود:
از‪ ۴۵ ‬روز دیگر چند فروند هواپیمای مسافربری دیگر به تدریج به ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی کیش‌ایر اضافه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پروازی شرکت کیش ایر در مسیرهای داخلی و خارجی گفت: این شرکت هم‌ اکنون در مسیرهای داخلی روزانه ‪ ۲۰‬پرواز و درمسیرهای خارجی دبی، شارجه، ابوظبی و استانبول ‪ ۱۵‬پرواز انجام می‌دهد.

وی تعداد نشست و برخاست پروازهای هوایی کیش‌ایر را روزانه به طور متوسط حدود ‪ ۷۰‬ پرواز اعلام کرد و گفت: ضریب اشغال صندلی هواپیماهای این شرکت در مسیرهای داخلی بین ‪ ۷۴‬تا ‪ ۷۵‬درصد است.

پاک بونیان گفت: متوسط ضریب اشغال صندلی درمسیرهای خارجی شرکت هواپیمایی کیش ایر نیز حدود ‪ ۸۰‬درصد است.

قائم مقام معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی کیش ایر بیان کرد: هم‌اکنون کیش ایر روزانه دو پرواز از تهران به کیش و دو پرواز از کیش به تهران انجام می‌دهد و در صورت تقاضا، این شرکت آمادگی دارد تعداد پروازهای خود را در این مسیر روزانه به ‪ ۱۰‬پرواز به صورت رفت و برگشت افزایش دهد.

پاک بونیان بر رعایت استانداردهای‌ امنیت پرواز ناوگان هوایی کیش‌ایر تاکید کرد و گفت: هم‌اکنون تمام‌ناوگان هوایی‌ این شرکت با رعایت استانداردهای هوایی لازم پروازهای خود را انجام می‌دهند.

وی اظهارداشت: تمام هواپیماهای توپولف و فوکر این شرکت ملکی‌است اما فوکر یادشده که به ناوگان هوایی کیش ایر ملحق شد به صورت‌استیجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نظر وبلاگ:از ما نشنیده بگیرید اما شرکت هواپیمایی آسمان نیز بصورت پنهان در حال مذاکره با روس ها برای خرید حداقل پنج فروند توپولف ۲۰۴ است همچنین اخباری ضد و نقیض در مورد خرید دو فروند بوینگ ۷۵۷ توسط ماهان ایر به گوش می رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد