مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

ابراز نگرانی امریکا از اقدام ونزوئلا در تقویت توان نظامی خود

رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا گفت به عقیده واشنگتن برنامه های هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا برای به دس اوردن زیردریایی ها و هواپیماهای پیشرفته از عوامل بی ثباتی در منطقه است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بوگوتا ، مایکل مولن افزود امریکا از برنامه های ونزوئلا درزمینه تقویت توان نظامی خود که با اظهارات ضد امریکایی شدیداللحن چاوز همراه شده به شدت نگران است.
وی با اشاره به اقدامات اخیر چاوز برای تقویت توان نظامی ونزوئلا تصریح کرد اینگونه اقدامات از عوامل شدید نگرانی واشنگتن در منطقه است.
مولن گفت با ورود این زیردریایی ها و هواپیماها به صحنه ، این تجهیزات باعث بی ثباتی در منطقه خواهند شد .
چاوز در حال مذاکره با روسیه برای خرید پنج زیردریایی دیزل الکتریک از این کشور است که می گوید برای محافظت از تاسیسات حفاری نفت برون ساحلی خود به انها نیاز دارد.
وی ماه ژوئن سال گذشته نیز برای خرید یک سامانه دفاع هوایی به بلاروس رفت.
چاوز سال دو هزار و شش قراردادهایی را درزمینه خرید پنجاه و سه فروند بالگرد توپدار ، میل بیست و چهار و همچنین هواپیماهای جنگنده سوخوی سی و صد هزار قبضه تفنگ کلاشنیکف با روسیه امضاء کرد .
نظرات 3 + ارسال نظر
مزداویچ یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 07:10 ب.ظ

مثل اینکه ما تنمون میخاره تا یه جنگی با آمریکا راه بندازیم....
کشت مارو این شمخانی با این حرفای عجیبش.....

دوست گل من امروز کسی برنده است که خوب حرف بزند(اگرچه حرفش صحیح نیز نباشد) ولیکن شخصا به شمخانی ارادت دارم زیرا او به همراه تعداد محدودی از یارانش و مردم بومی ما ه ها و با کمترین تجهیزات مقابل دژخیمان ایستادگی کرد و او واقعا مرد جنگ است .به امید سلامتیش

مزداویچ یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 07:11 ب.ظ

این ونزوئلا اوضاعش خرابه....خجالت نمیکشه که میخواد کلاشنیکف وارد کنه....

اتفاقا خرید های خوبی داره می دانید وجود زیر دریایی روسی در کانال پاناما یا کارائیب یعنی چه.این را از ما نشنیده بگیرید که این خرید زیاد اسلحه کلاش توسط چاوز برای ایجاد ارتشی بومی است نظیر بسیج خودمان تا در مواقع ضروری و شاید در صورت عدم همکاری ارتش به کمک آنها بتواند کشور را حفظ کند

اسی یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام آقا محمد خسته نباشید.
ببخشید این ۷۴۷ ماهان نو هستند یا فرسوده و اونها رو چطوری خریده اند.مگه ایران تحریم نیست.
باتشکر

دوست عزیزم ۷۴۷ های ماهان نو نیستند و حداقل پانزده سال از زمان تولید آنها می گذرد ولیکن ماهان با تاسیس یک شرکت سوری در اروپا این هواپیماها را خریده و بصورت اجاره ای در ماهان از آن استفاده می کند و کم کم پینت خود را نیز یروی آنها قرار خواهد داد. روش خوبی است و تا این زمان جواب داده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد