مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

استفاده از شبیه سازهای آموزش نظامی در رشت

فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی نداجا رشت، از اجرای طرح شبیه سازهای آموزش نظامی در مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت خبر داد.
   
حسین آزاد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به ارتقای سطح آموزشی مرکز مذکور در سال نوآوری و شکوفایی اظهار داشت: در راستای کیفیت آموزش و خط و مشی های کلی ابلاغی از سوی ستاد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، نوآوری در بحث آموزشی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری شروع شده است.
وی با اشاره به سند چشم انداز 20 ساله ادامه داد: با درپیش بودن این سند و با تدابیر فرمانده کل قوا درباره نوآوری و شکوفایی و به منظور تجربه و کسب مهارت بیشتر کارکنان، استفاده از شبیه سازها که در نیروهای تخصصی نظامی و علمی جایگاه خاصی دارد را آغاز کردیم.
آزاد اظهار داشت: در این شبیه سازها از دستگاه‌هایی استفاده می شود که بتواند نیروهای ما را به جای کسب تجربه در میدان عملی، در محیط آزمایشگاهی تجارب را بالا ببرد، یعنی در محیطی که با واقعیت میادین جنگ بسیار نزدیک است.
وی در پایان تصریح کرد: در این راستا که به نوعی نوآوری در بحث آموزش‌های نظامی است، گام هایی برداشته شده و بزودی خبرهای خوبی از آموزش شبیه سازها در سطح استان و نیز کل نیروهای ارتش بخصوص در عرصه نیروی دریایی خواهید شنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد