مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

سه بالگرد آمریکا در پاکستان ربوده شد

طالبان محلی در مناطق قبایلی پاکستان سه فروند بالگرد نظامی آمریکا را ربودند.

روزنامه نیوز و دیگر منابع خبری پاکستان دیروز اعلام کردند این 3 فروند بالگرد از نوع شنوک و بلک هاک با کانتینرهای بزرگ از شهر بندری کراچی به پیشاور مرکز ایالت سرحد پاکستان منتقل شده و قرار بود به شهر جلال آباد در افغانستان منتقل شود که طالبان محلی در منطقه قبیله ای « خیبر » این بالگردها را ربودند.

با این حال سفارت آمریکا در پاکستان از پاسخ صریح درباره این موضوع خودداری می کند. « الیزابت کولتن » سخنگوی سفارت آمریکا در پاکستان هم هرچند این خبر را رد نکرد اما گفت سفارت آمریکا این گونه خبرها را که در رسانه ها و مطبوعات پاکستان منتشر میشود نمی تواند تائید کند.

این در حالیست منابع خبری پاکستان گزارش دادند طالبان در یک ماه گذشته هم یک بالگرد نظامی دیگر از نوع « کبرا » را که با یک کانتینر از پیشاور به سوی مرزهای افغانستان در حال جابه جایی بود ربودند و قطعات آن را به افراد ناشناس در استان فرح افغانستان در ازای دریافت دهها هزار دلار فروختند.

در همین راستا « ریچارد بوچر » معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور جنوب آسیا قرار است به زودی از افغانستان و پاکستان دیدن کند و درباره موضوع ربوده شدن بالگردهای آمریکایی بدست طالبان محلی پاکستان و تنش لفظی بین مقامات پاکستان و افغانستان گفتگو کند.

نظر وبلاگ:از این به بعد نیروی هوایی طالبان نیز به نیروهای هوایی منطقه اضافه خواهد شد.خدا خودش رحم کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد