مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

تفاوت های موشک شهاب 3 و سجیل

 "استراتژی پیج"که یک سایت تخصصی درباره مسایل نظامی و استرتژیک است در مطلبی با عنوان "ایران به دنبال سوخت جامد"به آزمایش اخیر موشک "سجیل"پرداخته است.

در این مطلب با اشاره به اینکه موشک سجیل دارای سوخت جامد و در مقایسه با موشک های شهاب 3 که دارای سوخت مایع هستند قابلیت بیشتر و ضریب خطای کمتری دارد، مدعی شده است که این موشک سال گذشته آزمایش ناموفقی داشته است اما با کار بیشتر متخصصان نظامی ایران عیوب موشک قبلی رفع شده و این موشک با نام جدید به آزمایش گذاشته شد.

این سایت در ادامه می نویسد:"مشخص نیست که ایران تکنولوژی لازم سوخت جامد برای موشک های دوربرد را از کجا به دست آورده است ؛از کره شمالی، روسیه و یا چین و یا از طریق سرقت اطلاعاتی از کشورهای غربی؟ اما لازم به ذکر است که ایرانی ها قریب 10 سال است که تکنولوژی ساخت راکت های کوتاه برد با سوخت جامد را در اختیار دارند.

این مطلب در ادامه درباره موشک های شهاب 3 ایران می نویسد:"ایران در 4 سال گذشته دست به تولید بیشتر موشک شهاب 3 زده است که قادر است اسراییل را هدف قرار دهد. این موشک در 80 درصد مواقع درست عمل می کند (اعتماد به کارکرد آن 80 درصد است) کلاهک آن می تواند هزار کیلوگرم ماده انفجاری را حمل کند."

این سایت آمریکایی در ادامه با توجه به آزمایش موفقیت آمیز موشک سجیل می نویسد: "تفاوت موشک سجیل با موشک های شهاب 3 با سوخت مایع در افزایش قابلیت های آن است. از جمله اینکه طبق برآوردها این موشک 10 درصد کمتر از موشک شهاب3 ضریب خطا دارد و به لحاظ نظامی و سطح تخریب پیشرفته تر است."

این مطلب در ادامه درباره احتمال حمله موشکی ایران به اسراییل می نویسد: "علی رغم اینکه اسراییل مجهز به یک سیستم ضد موشکی فوق پیشرفته برای مقابله با موشک های ایرانی است اما اگر ایران تعدادزیادی از این موشک ها را به یکباره به سمت اسراییل شلیک کند سیستم ضدموشکی اسراییل نخواهد توانست همه این موشک ها را قبل از رسیدن به هدف منفجر کند بنابراین در این حالت احتمالا تعدادی از این موشک ها به اسراییل اصابت خواهد کرد و با توجه به توان تخریب این موشک ها باید گفت که هر موشک شهاب 3 تا شعاع 100 متر را تخریب می کند."

در این مطلب با اشاره به توان مقابله به مثل اسراییل می نویسد:"اسراییل در مقابله با حمله احتمالی ایران توان حمله موشکی (زمین به زمین) ندارد و مجبور خواهد بود یا با حمله هوایی جواب ایران رابدهد یا اینکه از موشک های کروز مستقر بر زیردریایی های اسراییل در سواحل اقیانوس هند و یا خلیج فارس ،ایران رامورد حمله قرار دهد.
البته اسراییل توان موشک های بالستیک دوربردی با نام "جریکو 2 "داردکه این موشک ها مجهز به کلاهک هسته ای هستند و اسراییل تنها 30 عدد از آنها را در اختیار دارد. بنابراین به نظر نمی رسد اسراییل در صورت حمله متعارف و موشکی ایران از این موشک استفاده کند و بیشتر ترجیح می دهد با حملات هوایی و موشک های کروز مستقر در زیردریایی هایش مقابله به مثل کند".
نظرات 9 + ارسال نظر
سیامک پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 01:58 ب.ظ http://webmasterha.blogsky.com

سلام آقا محمد
وبلاگ قشنگی داری
میتونی از همه بازدید کننده هات پول دربیاری
به خدا راست می گم.
یه سر به وبلاگ من بزن پشیمون نمیشی.
موفق باشی
http://www.webmasterha.blogsky.com

سیامک عزیز ممنون از لطفت .فقط شرمنده ما قاطی این بازی ها نشدیم حرف پشت سرمان زیاد است اجازه بعدا فعلا به همین منوال ادامه بدیم.باز هم متشکریم.

یااو پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.yaoo.ir

به نام خدا
☼ ترفند مشاهده تصاویر هیجان انگیز به شکل مخفیانه با کمک گوگل ☼
قصد داریم تا هم اکنون یک ترفند بسیار هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم! با بهره گیری از این ترفند شما میتوانید به شکل مخفیانه ، مکانهای امنیتی و سری را مشاهده کنید. مکانهایی اعم از نیروگاههای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی ، شرکتهای پتروشیمی خارجی و .... .
همچنین امکان مشاهده لحظه به لحظه به شکل عکس و همین طور با تغییر زاویه و بزرگنمایی نیز وجود دارد.
برای این کار:
به موتور جستجوی گوگل بروید
اکنون دستور زیر را جستجو نمایید:
inurl: ViewerFrame Mode
حال گوگل نتایجی را برای شما مشخص می کند. کافی است به هر یک از لینک های موجود کلیک کنید تا به یکی از دوربین های مداربسته امنیتی متصل شوید.

لطفا در صورت تمایل سایت ما را با نام " پایگاه اطلاع رسانی ایرانیان "در سایت خود درج کنید.
در ضمن برای افزایش بازدید خود نام در خواستی خود را به ما ارسال کنید
تا ما نیز پس از بررسی سایت شما را درج کنیم.
WWW.YAOO.IR

بنیامین پنج‌شنبه 30 آبان 1387 ساعت 09:22 ب.ظ

یادتان باشد . اگر ازجانب ایران موشکی به اسراییل پرتاب شود . این موشک باید از روی دو کشور عراق و اردن هم بگذرد تا به اسراییل برسد . عراق که در دست آمریکاییهاست . اردن هم که متحد اسراییل است . پس قبل از اسراییل ، نیروهای دیگری هم هستند که بتوانند این موشکها را سرنگون کنند . اگر ایران صد ها موشک دارد ، ا ین سه کشور هم تعداد زیادی موشک ضد موشک و همچنین هواپیماهایی با قابلیت پرتاب موشکهای هوا به هوای ضد بالستیک دارند . همچنین بهتر است قدرت پاسخدهی موشکی اسراییل در هدف قرار دادن اهدافی در ایران را هم فراموش نکنند .بهتر است مقامات ایرانی بیش از این دل خود را خوش نکنند و اینقدر در بوق جنگ با اسراییل ندمند . اسراییل کاری به ایران ندارد و مشکلات این دو کشور هم ربطی به آن دیگری ندارد .
سربلند زی ...
بنیامین از اسراییل

بنیامین عزیز
شما در اسرائیل زندگی میکنید(فرض را بر این می گذاریم) پس حق طبیعی شما است که از اسرائیل و منافع آن دفاع کنید.ولیکن این را بدانید در صورت بروز جنگ عراق و اردن دیگر این کشور های در دست آمریکا نخواهند بود.مطمئن باشید مردم خاورمیانه سران کشور های خود را که غلامان حلقه بگوش آمریکایند تحت فشار خواهند گذاشت و قیام های مردمی آغاز خواهد شد.اصلا خطر همین اتفاق است که باعث شده اکثر کشورهای عربی موضع خصمانه ای علیه ایران بگیرند زیرا می ترسند در صورت بروز درگیری زمام کشور خود را از دست دهند.فرمودید اسرائیل کاری با ایران ندارد پس بهتر است کمی بیشتر مطالعه کنید تا از اصل ماجرا بیشتر مطلع شوید.آیا از مراکز راداری و شنود اطلاعاتی اسرائیل در اربیل عراق و مرز کشور آذربایجان با ایران خبر دارید.آیا از اتاق فکر ایجاد شده در دبی که در حال برنامه ریزی برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین قومیت های ایرانی است خبر دارید.آیا خبر دارید گروه پژاک با چه اسلحه هائی با ایرانیان می جنگند.آیا ندید که مدتی قبل رابطه ترکیه با اسرائیل دچار مشکل شد ؟می دانید چرا .چون در دست نیروهای پ کک که دستگیر شده بودند تجهیزات نظامی اسرائیلی دیدیند.بعدا اسرائیلی ها به اشتباه خود اعتراف کردند و گفتند این اسلحه ها را برای ضربه زدن به ایران در اختیار پ ک ک قرار داده ایم نه ترکیه؟آیا از خودتان پرسیدید زیر دریایی های دلفین اسرائیل در ورودی دریای عمان چه می کنند؟آیا ماهیگیری می نمایند؟
آیا از خود پرسیدید هدف نیروهای یگان مخصوص اسرائیل که مخفیانه در پایگاهی در گرجستان در حال آماده باش بودند چیست ؟ و هزاران آیا دیگر؟
خود شما مطالعه نمائید و عادلانه قضاوت کنید؟قطعا درست قضاوت خواهید نمود.شاد باشی و موفق

[ بدون نام ] شنبه 2 آذر 1387 ساعت 04:51 ب.ظ

سیروس یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 08:56 ق.ظ

و به غیر از اینها اسرائیل یک غده سرطانی است که در سرزمین های اسلامی به دست ناپاک غربیها به وجود آمده و باید از بین برود و مطمئن باشید به زودی طبق وعده قران کریم از بین خواهد رفت .

[ بدون نام ] یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 06:17 ب.ظ

من خیلی از اسراییلیها خوشم نمی آید ولی میترسم آخر سر بدلیل دقت کم این موشکها به جای تل آویو بر سر دوستان در دمشق یا جنوب لبنان فرود بیاید

هومن یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 08:29 ب.ظ

آیا اینکه ایرانیان خواستار برگزاری یک رفراندوم آزاد در اسراییل برای تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان هستند دمیدن در بوق جنگ است..!!؟؟
به وضعیت نوار غزه نگاه کنید..!!واقعا" جنایت بیشتر از این..؟؟
واقعیت کاملا" بر همگان روشن است.اسراییل با وجود تمام تبلیغاتش توان مقابله با ایران را ندارد.
آقای بنیامین فراموش نکند که عمق استراتژیک اسراییل کم است و در صورت حرکتی احمقانه از جانب آن موشکهای ایرانی وجب به وجب خاکش را شخم خواهند زد.

در آن آب و هوای مدیترانه ای زیتون و مرکبات خوب پرورش می یابد..!!!

سهیل چهارشنبه 6 آذر 1387 ساعت 08:54 ق.ظ http://www.partizan.parsiblog.com

سلام دوست عزیز. وبلاگ بسیاز جالب و زیبایی داری. اگه مایل باشی تبادل لینک کنیم.

سهیل عزیز ممنون از لطف شما.در اولین فرصت از وبلاگ زیبای شما دیدن و در صورت امکان پیام تبادل لینک را برای شما قرار خواهیم داد.سپاسگزاریم

محمدرضا شنبه 16 آذر 1387 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام
بهتر است قدری واقع بین باشید آقایان .
اسراییل قبل از انقلاب متحد ما بود و سیل داروها و تجهیزات پزشکی این کشور باعث شد بسیاری از بیماریها در ایران ریشه کن شود .
در ثانی اعراب در طول تاریخ همواره ثابت کرده اند که دشمن قسم خورده ما ایرانیها هستند . بخدا قسم اگر لحظه ای از توان ارتش و قوای مسلح ما کم شود اولین کسانیکه برایمان دم میجنبانند همین اعراب هستند نه اسراییل ( مگر عراق یادتان رفته ) .مگر در جنگ هشت ساله تمام ارتشهای عرب - حتی اعراب آفریقا متحد با صدام نیودند؟!!!!!
آیا هنوز هم شیطنت اعراب هر از گاهی آزارمان نمیدهد؟!!!!! مثلا همین امارات که تا ۳۰ سال پیش وجود خارجی نداشت حالا چند سال است که ادعای مالکیت جزایر ایرانی را دارد و همه اعراب هم از او حمایت میکنند و حالا هم که وقاحت را به جایی رسانده اند که به شهروندان ایرانی مقیم امارات عملا جسارت میکنند .
شماها که مدام دم از فلسطین میزنید مگر عکس آن کودک فلسطینی را که ایران و اسراییل را به جهنم واگذار کرده بود از یاد برده اید؟!!!!!!
مگر نه اینکه در روز حضور تیم ملی ایران در لبنان تماشاچیان لبنانی با سنگ و گوجه از فوتبالیستهایمان استقبال کردند . نکردند؟!!!!!!
اما بخدا قسم زمانیکه سرباز بودم بخاطر دارم که از گلوله های خمپاره اسراییلی استفاده میکردیم .
پس اینقدر سنگ عربها را به سینه خود نزنید . تو رو بخدا بس کنید و قدری فکر کنید و
بفهمید که دوست و دشمن واقعی ما ایرانیها کیست. <<اعراب یا اسراییل>>
جناب مدیر محترم وبلاگ نظر من را حتما تایید کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد