مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

شهرهای زیارتی به هم می پیوندند

هفت پرواز میان مشهد و عراق برقرار می شود
استاندار خراسان رضوی از توافقات اولیه برای برقراری هفت پرواز میان مشهد و عراق خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، محمد جواد محمدی زاده ظهر امروز در میان جمعی از مدیران دولتی و غیر دولتی با تشریح دستاوردهای سفر به عراق، زمینه فعالیت در این کشور را برای فعالان اقتصادی خراسان رضوی استثنایی دانست.

استاندار خراسان رضوی زمینه فعالیت در حوزه های گردشگری، حوزه شهری، تجارت، صنعت کشاورزی و ساخت اماکن متبرکه در عراق را برای فعالان اقتصادی خراسان رضوی بسیار مناسب و استثنایی اعلام کرد.

وی گفت: به دلیل علاقه قلبی مردم و حاکمان عراق به ایران و ایرانیان شرایط سیاسی و فضای فرهنگی برای کار توسط جمهوری اسلامی ایران در عراق فراهم است و باید حتما در کوتاه ترین زمان، اقدامات جدی برای جذب بازارهای عراق صورت گیرد.

محمدی زاده از انجام توافقات اولیه برای برقراری 7 پرواز میان مشهد و عراق خبر داد و افزود: توافقنامه قطعی این پروازها باید هرچه زودتر میان مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی و طرف عراقی انجام شود.

استاندار خراسان رضوی گردشگری را از اولویت های اول برقراری ارتباط میان خراسان رضوی و عراق معرفی کرد و اظهار داشت: مذاکراتی در مورد صدور ویزای 15 روزه برای زائران ایرانی در عراق و زائران عراقی در ایران صورت گرفته است.

وی بر لزوم هماهنگی میان آژانس های مسافرتی خراسان رضوی و عراق تاکید کرد و گفت: زائران ایرانی و عراقی باید به بهترین شکل ساماندهی شوند و در همین راستا مذاکراتی برای ساخت هتل در کربلا، نجف و کاظمین توسط ایرانیان صورت گرفت.

محمدی زاده ایجاد شرکت مشترک هوایی و زمینی میان ایران و عراق را برای تقویت حمل و نقل مسافر و بار ضروری خواند و افزود: باید بهترین اتوبوس ها را برای جابجایی مسافران فراهم کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد