مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

عکس داغ خبری

تصویر 

 

دوستان عزیز پس از ماه ها تلاش شبانه روزی مسئولین شرکت هوایی ماهان ایر اولین فروند از هشت فروند BAE های این شرکت وارد مهرآباد شده و لوگوی ماهان ایر بروی آن نقش بست.ما نیز ورود این کوچولو مجهز و زیبا را به ماهان ایر تبریک می گوئیم 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام
میشه راجع به این هواپیما و تجهیزات داخلی و مسیری که قراره تو ماهان بپره توضیح بدی؟
مرسی

دوست خوب و مهربان
در آینده بسیار نزدیک و به مناسبت ورود این کوچولو مقاله کاملی تقدیم شما خواهیم کرد.

بهرام دل آرام یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 03:46 ب.ظ

توضیحات تکمیلی :
این هوابیمای BAE 146ماهان چهار موتوره ساخت BAE SYSTEMS انگلستان است. کلا این نوع هوابیما دارای سه مدل مختلف ۱۰۰ و ۲۰۰ و ۳۰۰ است که گنجایش 72 تا ۱۱۲ و شاید ۱۲۰ نفر را دارد . ظاهرا این یکی هوابیمای ماهان با شماره سریال EX-27000 از نوع ۳۰۰است که گنجایش ۱۱۲ مسافر را دارد . امیدواریم بقیه هم از نوع ۳۰۰ باشد.
راستی آقا محمد چه جوری ماهان میتونه به این راحتی تحریم ها رو دور بزنه ولی
ایران ایر نمیتونه ؟

بهرام عزیز سپاسگزاریم از ارائه اطلاعات مفیدتان.الته خبر هایی وجود دارد مبنی بر اینکه هواپیما فوق از نوع vipبوده و 40 صندلی داشته که در حال حاضر در حال نصب صندلی ها بروی هوا÷یما هستند.پروسه خرید این هوا÷یماها هم مدتی حدود 1/5 سال طول کشید ولیکن بی سرو و صدا .ماهان هم با مشکلات روبرو است ولیکن بدلیل خصوصی بودن توانائی شراکت با شرکت های خارجی و وارد نمودن هوا÷یماها را دارد به این گونه که این شرکت با شرکت های تجاری برخی کشور ها نظیر قزاقستان و ارمنسان و سنگا÷ور و... شریک شده و بنام شریک خود هوا÷یماها را خرید می نماید.س÷س با اعلام ورشکستگی سوری هوا÷یماها را به ایران ممنتقل می نماید.البته این یک راهکار بود که البته امروزه کمی لو رفته.

سیروس دوشنبه 11 آذر 1387 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام
با این تفاسیر . چرا ماهان به ایران ایر در خرید هوابیما کمک نمی کند ؟ ماهان می تواند با همان شرکت صوری شراکت کند و بعد از اعلام ورشکستگی شرکت
صوری و انتقال هوابیما به ایران آنگاه ماهان هوابیما را زیر میزی به ایران ایر بفروشد (گرهم لوگوی ماهان را حفظ کند ولی در خدمت ایران ایر یا ایرتور برای بروازهای داخلی باشد)

سیروس عزیز از کجا می دانید کمک نمی کند؟ دقت کرده اید بعد از خرید ۷۴۷ های ماهان شاهد اورهال ۷۴۷ های هما و نهاجا بودیم!!!بماند.

فرنام شنبه 16 آذر 1387 ساعت 07:58 ق.ظ

خدایا نمیشه یک بار دیگه خدا بیامرز شاه رو زنده کنی ۴ تا هواپیما نو برامون بخره نه از رده خارج و هواپیمایی که دیگه تولید نمی شه جون مقدسات آقایون که مثل بت می پرستنشون و برابر تو می دونن واونقدر که با اونا درد دل می کنن و براشون زاری می کنن تو رو قبول ندارند هواپیما ها رو که خرید پسش می دیم شاه رو . فقط چند تا هواپیما برامون بخره زود می دیمش ببریش به قول آقایون حکومتی توی جهنم و به قول مردم توی بهشت .

! پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 10:40 ب.ظ

آخه ماهان هم شد ایرلاین ؟ با اون مهماندارایه....استغفرالله.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد