مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مسابقه!!!

تصویر  

دوستان عزیز آیا می دانید این هواپیما  از چه نوع است و چه کاری انجام می دهد؟

نظرات 17 + ارسال نظر
حمیدرض احمدیان سه‌شنبه 19 آذر 1387 ساعت 09:34 ب.ظ

بوئینگ ۷۳۷ هستش که داره قطعات اف 35 رو آزمایش میکنه.

مهرداد چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 07:55 ق.ظ

فکر کنم همون بوئینگ-۷۳۷ که برای آزمایش رادار هواپیمای اف-۳۵/۲۲ بکار می ره.

بهمن چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 08:48 ق.ظ

N35LX (cn 23528/1290) The CATB (Cooperative Avionics Test Bed) aicraft on final approach for a landing at the Lockheed Martin Fort Worth Texas plant. The CATB is a modified Boeing 737-300 used to test the mission systems of the F-35 Lightning II. The external modifications include a sensor wing forward of the main wing, added structure on the top and at the bottom of the fuselage and a modified nose representing the F-35 nose. (Canon 350D + 100-400 L IS)

بهمن چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 09:32 ق.ظ

علاوه بر پروژهCATB قبلا پروژه FTB هم روی 757 تحت عنوان F-22 Flying Test Bed انجام شده بوده.و دماغه هواپیما به رجیستر N757a رو به Northrop Grumman AN/APG-77 radar مجهز کرده بودند.میتونین عکس های این هواپیمارو در همین سایت airliners با جستجوی عنوان boeing 757-200 catfish ببینید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 12:37 ب.ظ

به شرطی در مسابقه شرکت میکنم که در صورت برنده شدن یک عدد جت امبرائر
به من جایزه بدید

عددی نداریم دوست خوب من.ما جفتی هدیه می دهیم.می خواهید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 09:07 ب.ظ

۷۳۷
Cooperative Avionics Test Bed (CATB), a 737-300 aircraft extensively modified by BAE Systems, successfully completed its maiden flight Jan. 23 at Mojave, California. The flight capped a nearly three-year effort to transform a commercial airliner into a flying laboratory for Lockheed Martin's F-35 Lightning II stealth fighter.

The 737 aircraft, also known as the “CAT-Bird,” is a flying test bed that replicates the F-35 avionics suite. The CATB will develop and verify the F-35's capability to collect data from multiple sensors and fuse it into a coherent situational awareness display in a dynamic airborne environment.

هومن چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام
این بوئینگ 737 تغییر یافته برای آزمایش سیستمهای الکترونیک پروازی و رزمی و بستر فناوریها برای جنگندهء F-35 می باشد.

با تشکر.

لیلا چهارشنبه 20 آذر 1387 ساعت 11:44 ب.ظ

فکر میکنم هواپیمای روسی باشه.

سعید پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام
فکر کنم سوپر جت ۱۰۰ باشه.

علی یاوری پنج‌شنبه 21 آذر 1387 ساعت 10:40 ب.ظ

بوئینگ 737

مایکل شوماخر جمعه 22 آذر 1387 ساعت 03:11 ب.ظ

فکر میکنم که میگ ۲۹ روسی باشه که روس ها مجبور شدن برای برنده شدن در یک مسابقه بی سابقه با یک فروند F16 نیروی هوایی السالوادر اونو مجهز به موتورهای قدرتمند بوئینگ ۷۳۷ کنن تا در این مسابقه بی سابقه برنده بشن.
(آخه موتورهای RD-33 میگ ۲۹ آنقدرها توانایی شرکت در مسابقات فرمول ۱ هواپیما را ندارن ولی موتورهای قدرتمند جنرال موتورز ۷۳۷ میتونن . حتی یک بار هم خود من (مایکل شوماخر) به جای موتور فراری از RD33 استفاده کردم و باختم )

مجید جمعه 22 آذر 1387 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام
من بارها گفتم که خوبی این نوع مسابقه ها اینستکه سرو کله آدمهای بامزه
و مبتکر هم پیدا میشه
بگذریم .
این یک هواپیمای ۷۳۷ است که در حال حمل و آزمایش رادار غول پیکر پالس داپلر هیوز AWG-9 تامکت F14 در نوک دماغه دیده می شود ( به وجود چندین فروند موشک فینیکس در زیر بال ها توجه کنید خودتان متوجه می شوید

[ بدون نام ] جمعه 22 آذر 1387 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام
من بارها گفتم که خوبی این نوع مسابقه ها اینستکه سرو کله آدمهای بامزه
و مبتکر هم پیدا میشه
بگذریم .
این یک هواپیمای ۷۳۷ است که در حال حمل و آزمایش رادار غول پیکر پالس داپلر هیوز AWG-9 تامکت F14 در نوک دماغه دیده می شود ( به وجود چندین فروند موشک فینیکس در زیر بال ها توجه کنید خودتان متوجه می شوید)

رضا اسدالهی شنبه 23 آذر 1387 ساعت 12:04 ق.ظ

آقای مجید لطفا بگید که این موشک های فینیکس را کجای این هواپیما مشاهده کرده اید ؟ چرا ما نمی بینیم ؟ شاید شما هم مثل آقای شوماخر مزاح فرموده اید .

به هر روی این بوئینگ-۷۳۷ است برای آزمایش رادار اف-۳۵/۲۲

محمود یکشنبه 24 آذر 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

جنگنده فوق سری

اهورا چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 04:16 ب.ظ

والا من نمی دونم!!!!

اهورا جان شما با این اسم ندانی چه انتظاری از دیگر افراد است(شوخی کردیم)

آیدین چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 11:41 ق.ظ

بویئنگ ۷۳۷ . به نظر من احتمالاْ قطعات نسب شده اضافی مرتبط به سنسور ها و رادار می باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد