مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

اطلاعات امنیتی بالگرد اختصاصی اوباما در دستان ایران

سرویس بین‌الملل «تابناک» ـ یک شرکت کامپیوتری در آمریکا که در زمینه امنیت شبکه و اینترنت فعالیت می‌کند، مدعی شده که ایران توانسته است با نفوذ به درون سیستم امنیتی بالگرد باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، اطلاعات مهندسی و ارتباطاتی آن را به دست آورد.

شبکه خبری «سی.بی.اس» با طرح ادعای بالا گزارش داد: با نفوذ در این سیستم، اطلاعات نظامی به آدرس یک سایت ایرانی انتقال داده شده است.
«باب بوبک» از کارخانه «سی.او.سی» می‌گوید: آنان فایلی پیدا کرده‌اند که دارای اطلاعاتی درباره قطعات الکترونیک بالگرد اوباما بوده است.

کارخانه «تی ورسا» نیز که به صورت آنلاین، به اشتراک گذاردن فایل‌ها در شبکه اینترنت را رصد می‌کند، بر این باور است که این انتقال، احتمالا به وسیله فایل شیرینگ انجام گرفته است.

گفتنی است، به نظر می‌رسد طرح چنین ادعایی در نگاه بدبینانه، می‌تواند مسأله‌ساز باشد؛ زیرا رخدادهای بعدی و احتمالی برای بالگرد رئیس‌جمهوری آمریکا، حتی به استناد همین خبر به ظاهر معمولی، متوجه یک ایرانی خواهد شد. البته نکته دیگر این است که این شبکه خبری از سایت ایرانی که این اطلاعات برایش فرستاده شده، سخنی نگفته است. 

نظر وبلاگ:بازهم جنگ روانی علیه ایران.اینبار واقعا مسخره تر از دفعات قبل.این یک نوید خوبی است برای ما زیرا نشان از استیصال غربی ها دارد و نشان می دهد آنها در پیدا نمودن یک بهانه درست و حسابی جهت جبهه گیری علیه ما واقعا با مشکلات زیادی روبرو می باشند.

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.ghaemshop.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری
به من هم سر بزنی خوشحال میشم
موفق باشی
www.ghaemshop.com
www.citycenter.blogsky.com

nightlight یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 08:48 ب.ظ

محمد ، مثل اینکه قضیه از این قرار بوده :

""هکی در کار نبوده، فایل یا مجموعه‌ای از فایلها در مورد مسایل فنی‌ که شامل بعضی‌ از اطلاعات تکنیکی‌ و فنی‌ در مورد هلیکوپتر رئیس جمهور آمریکا میشده روی هارد دیسک یه کامپیوتر که اطلاعاتش رو با دیگران از طریق یک نرم افزار اشتراک فایل به اشتراک گذاشته بوده پیدا شده، هاردی که اطلاعات روش بوده از طریق یک‌ای پی‌ در ایران به اشتراک گذاشته شده بوده، ضمنا معلوم شده که دارند این اطلاعت اونرو به همین طریق از بین اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط یک کارمند یک شرکت امریکایی که مربوط به مسایل دفاعی بوده دریافت کرده. (کارمند یا مسول مربوطه احتمالا توبیخ یا اخراج میشه)....................... ضمنا ایران تنها کشوری نیست که به چنین اطلاعاتی‌ از طریق نرم افزارهای اشتراک گذاری فایل دسترسی داره، بلکه کشورهایی مثل یمن، قطر، پاکستان و چین هم اطلاعاتی‌ از این دست رو ردیابی و ذخیره می‌کنن""


حمیدرضا دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 01:15 ب.ظ

توجه توجه توجه - خیلی خوشحال نشویم
این خبر زمینه سازی برای موارد زیر است :
1- ترور اوباما
2- تایید تروریست بودن ایران
3- دلیل ظاهر فریبانه ای برای حمله به جمهوری اسلامی ایران

همه رسانه ها برای افشای اهداف پشت پرده این خبر باید به طور جدی وارد عمل تحلیل و روشنگری شوند.
و مکروا و مکر الله والله خیرالماکرین

م چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

نه بابا میخاد هلکوپترشو عوض کنه روش نمیشه بهونه اورده که اگه عوض نکنم خطرناکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد