مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

افزایش3 فروند توپولوف ملکی تا دو ماه دیگر

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور خبر داد: تا دو ماه آینده با افزایش سه فروند توپولوف، ناوگان این شرکت به 14 فروند توپولوف ملکی مجهز می‌شود.


سیدمهدی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی پروازهای نوروزی گفت: با توجه به تغییر ساختار در سال جاری و خروج از شرایط لیزینگ به شرایط ملکی، ممکن است پروازهای نوروزی امسال نسبت به سال گذشته کاهش یابد چراکه هواپیماهای ملکی نیازمند پشتیبانی‌های فنی ـ‌ مهندسی هستند.



وی با بیانن اینکه علی‌رغم تغییر ساختار تلاش‌ شده پروازها نسبت به سال گذشته کاهش نیابد، گفت: اگر بتوانیم ناوگان را قبل از سال افزایش دهیم پروازهای فوق‌العاده مورد نیاز بازار را نسبت به سال گذشته افزایش خواهیم داد.


صادقی درباره‌ خصوصی شدن این شرکت اظهار کرد: همه مراحل خصوصی سازی بر اساس الزامات قانونی ابلاغ شده صورت گرفته و کارگزاری این شرکت مشخص شده است و منتظریم اقدامات و مراحل بعدی ابلاغ شود.


مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با بیان اینکه سهام این شرکت از نظر قانونی باید تا پایان سال جاری برای بلوک بندی و قیمت‌گذاری پایه سهام مربوطه به بورس ارائه می‌شد، ابراز امیدواری کرد: در نیمه اول سال آینده سهام این شرکت به بورس عرضه شود.


وی گفت: با توجه به اینکه مقررات و قوانین دولتی اولین مشکل موجود در این بخش است و مانع از انجام بهینه و سریع کارها می‌شود برای برخورداری از شرایط بهتر در بازار رقابت معتقدیم هر چه سریع‌تر باید خصوصی شویم تا بستری برای اقدامات بهتر در آینده باشد چراکه در این بخش سرعت عمل در تصمیم‌گیری بسیار مهم است اما در حال حاضر به واسطه‌ دولتی بودن بسیاری از قوانین و مقررات باید سپری شود تا مجوز لازم برای تصمیم گیری اخذ شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد