مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

ارتش آماده ساخت تجهیزات نظامی با کشورهای دوست است

دیدار وابستگان نظامی خارجی با فرماندهان ارتش  

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش که در جمع وابستگان نظامی خارجی مقیم کشورمان سخت می‌گفت با اشاره به نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش اظهار داشت: این اقدام به خاطر اعتماد و اعتقاد امام خمینی(ره) به ارتش بعنوان پشتیبان مستحکم انقلاب صورت گرفت.
پوردستان با تشریح تلاش‌ها و ایثارگری‌های نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: هم‌اکنون نیز با بهره‌گیری از فن‌آوریهای نوین و ارتقا توان رزمی خود، هر روز دستاوردهای جدیدی را ارائه می‌کنیم و این موضوع همچنان ادامه دارد.
وی جنگ‌های اخیر در منطقه را موجب برداشتن گام‌های مهمی در راه خودکفایی نیروهای مسلح دانست و با اشاره به ساخت تجهیزاتی چون تانک ذوالفقار، نفربر صیاد، انواع هواپیماهای بدون سرنشین و دیگر سلاح‌های مدرن، علاقمندی و آمادگی ارتش برای همکاری با کشورهای دوست در این زمینه‌ها را اعلام کرد.
پوردستان با اشاره به نیازمندی ارتش به دراختیار داشتن تاکتیک‌های جدید و سلاح‌های نوین، گام‌ها و دستاوردهای مهم انجام شده در این زمینه را یادآور شد و افزود: با آنکه منطقه با بحران‌های متعددی بخاطر حضور بیگانگان مواجه است، اما ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش کشورهایی چون فلسطین، عراق و افغانستان را نمونه‌ای از مصادیق حضور بیگانگان و افزایش بحران‌ها دانست و گفت: با کمی دقت می‌توان پیش‌بینی کرد که این قدرت‌ها به افغانستان و عراق بسنده نمی‌کنند و در صورت عدم مقاومت دیگر کشورها، آن‌ها نیز این طعم تلخ را خواهند کشید.
پوردستان براین اساس نتیجه‌گیری کرد که حضور ایران در این منطقه حساس نیازمند تقویت روز افزون بنیه دفاعی چرا که دشمنان قصد‌های شومی دارند.
وی با تاکید براینکه ایران تنها از خود دفاع خواهد کرد و آغازگر هیچ جنگی نخواهد بود، افزود: ما دفاع از سرزمین خود را واجب می‌دانیم و یگان‌های نیروی زمینی ارتش به عنوان بخشی از نیروهای مسلح همواره در آمادگی به سر می‌برند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان از وابستگان نظامی کشورهای مختلف خواست پیام دوستی ایران را به دولت، ملت و ارتش‌های خود برساند.
پوردستان پس از پایان سخنرانی خود ضمن شرکت در عکس یادگاری وابستگان نظامی کشورهای مختلف هدایایی را به مناسبت 20 فروردین به آنها تقدیم و نشان یادبود وابستگان نظامی را دریافت کرد. 

 

۲۹ فروردین ماه 

روز افتخار آفرینی ارتش ایران زمین بر همه سخت کوشان ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران مبارک باد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد