مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

آغاز ساخت موتور هواپیما در داخل کشور

 محمد‌رضا نقدی صبح امروز در همایش ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران گفت: اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران باید راهبرد و سیاست‌های دقیق و متناسب با فرصت‌ها و چالش‌ها داشته باشد.
وی تأکید کرد: باید برای تنظیم این راهبرها مطالعات اولیه در زمینه شناخت مزیت‌های کشور انجام شود و باید مزیت‌های کشور را در بخش هوایی و فضایی بشناسیم.
معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروی مسلح با اشاره به تحریم‌های موجود در بخش صنایع فضایی‌ علیه کشور ما گفت: این تحریم‌ها که هم در زمینه فروش و هم خرید هستند سبب شده تا فعالان بخش صنایع فضایط دارای بازار انحصاری شوند و اگر چه خرید قطعات سخت در این شرایط سخت ‌اما بازار مناسب است و باید ما خود را آماده کنیم تا اگر تحریم‌ها برداشته شد بتوانیم در بازارهای جهانی رقابت کنیم.
وی با اشاه به این که تکنولوژی ساخت موتور هواپیما بسیار پیچیده است، افزود: هم اکنون ما کار ساخت موتور هواپیما را در کشور آغاز کرده‌ایم و در این زمینه باید از دانشگاه‌ها نیز کمک بگیریم.
نقدی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که هم اکنون دنبال می‌شود در زمینه عمرد‌دهی به هواپیماهایی است که عمر آن‌ها تمام شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد