مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

آغاز تولید توپ دریایی ضد کروز فتح در ایران

سردار نجار گفت: برد نهایی توپ دریایی 40م.م فتح 12 کیلومتر و نواخت تیر آن 300 گلوله در دقیقه است و می‌تواند بعنوان سلاح ضد موشکهای کروز نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر و با حضور سردار مصطفی محمد نجار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خط تولید توپ دریایی 40 م.م فتح به بهره‌برداری رسید.
سردار نجار در آیین افتتاح این خط تولید، در تشریح ویژگیهای توپ دریایی 40 م.م اظهار داشت: این سلاح جزو توپهای ضد هوایی ارتفاع پست می‌باشد و در ناوچه‌های دریایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی افزود: سلاح مذکور بر اساس نیاز نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران و بطور کاملا بومی توسط متخصصان سخت کوش و اقتدار آفرین وزارت دفاع ساخته شده است.
سردار نجار گفت: برد نهایی این سلاح 12 کیلومتر و نواخت تیر آن 300 گلوله در دقیقه می‌باشد و می‌تواند بعنوان سلاح ضد موشکهای کروز نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وزیر دفاع، بومی سازی این سلاح را در راستای تقویت توان دفاعی و پدافندی نیروهای مسلح در دریا توصیف کرد وافزود: امروز صنایع دفاعی وزارت دفاع با تولید انواع امکانات و تجهیزات دفاعی مورد نیاز نیروی دریایی سپاه و ارتش اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرده است.
وزیر دفاع تصریح کرد: ساخت انواع شناورهای سطحی و زیر سطحی، شامل قایق‌های تندرو، ناوچه‌هی موشک انداز و اژدرافکن، انواع هواناوها ، لندینگ کرافت در اوزان مختلف،‌ زیردریایی در کلاسهای مختلف و مهمات، سلاحها و تجهیزات و امکانات الکترونیکی و مخابراتی که بر روی این شناورها نصب می‌شود، بصورت کاملا بومی در کشور ساخته می‌شود.
سردار نجار در پایان با قدردانی از تلاشها و خدمات کارکنان سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع این موفقیت را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح و مردم غیور ایران تبریک و تهنیت گفت.
نظرات 1 + ارسال نظر
Moeen یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 08:31 ب.ظ

آقا محمد پس این رژهٔ ۲۰۰ فروندی ناوگان هو‌ای چه شد؟

معین عزیز ما نیز چون شما در انتظار بودیو ولیکن دوستان نیروی هوایی کم لطفی کردند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد