مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

اف-۳۵ در پی تسخیر آسمان جهان

http://www.defenseindustrydaily.com/images/AIR_F-35_Manufacture_Aft_lg.jpg


شرکت هواپیما سازی لاکهید مارتین در نمایشگاه هوایی لوبورژه فرانسه سی و یک سفارش خرید برای هواپیمای جنگی جوینت استریک فایتر خود گرفت.
به‌ گزارش خبرگزاری فرانسه از لوبورژه،شرکت هواپیما سازی لاکهید مارتینLockheed Martin با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد این شرکت تاکنون سی و یک سفارش خرید برای هواپیمای جنگی جوینت استریک فایتر Joint Strike Fighter(اف-35)گرفته است .
تام برباج معاون اجرایی برنامه شرکت هواپیما سازی لاکهید مارتین گفت ما تاکنون سی و یک سفارش قطعی گرفته ایم و درهمین راستا در نظر داریم تا شش هزار فروند از این نوع هواپیماها را تا اخر برنامه بفروشیم.
هواپیمای جنگی جوینت استریک فایتر (اف-35) در امریکا و با همکاری هشت کشور دیگر از جمله انگلیس، هلند،کانادا،دانمارک،نروژ، استرالیا، ترکیه و ایتالیا ساخته می شود.برای اجرای برنامه ساخت این نوع هواپیماها حدود سیصد میلیارد دلارسرمایه گذاری شده است. هواپیماهای جوینت استریک فایتر قرار است جایگزین ناوگان هواپیماهای فرسوده اف-شانزده و اف- هجده در نیمه دوم دهه اینده شود.
مدیر اجرایی برنامه جوینت استریک فایتر (اف-35) افزود انتظار می رود سه هزار و صد فروند از این نوع هواپیماها را که در سالهای اینده ساخته خواهد شد به کشورهای شریک اختصاص یابد.
ژنرال دیوید هاینز مسئول اجرای این برنامه نیز به نوبه خود اعلام کرد اگر ما شمار هواپیماهایی را که قرار است جایگزین شوند در نظر بگیریم باید شش هزار هواپیما را برای سراسر جهان تولید کنیم

منبع:واحد مرکزی خبر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد