مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

ایران ایر مدل ۲۰۰۶

مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هواپیماهای 2006 به ناوگان حمل و نقل هوایی کشور اضافه می شود.
 
سعید حسامی عصر یکشنبه در مراسم افتتاح پرواز گرگان - کیش - گرگان افزود: هواپیماهای 2003 طی چهار سال گذشته وارد شده و با هواپیماهای 2006 درصد نو کردن ناوگان حمل و نقل هوایی هستیم.

وی بدون اشاره به تعداد هواپیماهای 2006 اظهار داشت: در سه سال گذشته 34 فروند از مجموع 53 فروند هواپیما خریداری شده وارد ناوگان هوایی شد و بقیه در حال ورود است.

وی تعداد هواپیماهای فعال در ناوگان هوایی کشور را 64 فروند اعلام و خاطرنشان کرد: 11 هزار و 700 صندلی در اختیار این ناوگان بوده که نسبت به قبل از آن رشد داشته است.

حسامی بیان داشت: در حال حاضر سه فروند هواپیمای باری 747  با 180 هزار تن ظرفیت در کشور وجود دارد که در قبل از انقلاب وجود نداشت.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کشور یادآورشد: تحول در سیستم بازرگانی هما از دیگر دستاوردهای این شرکت است به گونه ای که هر مسافر در صورت دسترسی داشتن اینترنت می تواند بلیت خریداری کند.

وی، رایانه ای شدن سیستم کنترل مسافر را از دیگر اقداماتی دانست و گفت: اکنون تمام پروازهای خارجی به این سیستم مجهز و پروازهای داخلی نیز در حال تجهیز هستند.
 
مدیرکل فرودگاههای گلستان نیز گفت: در سال گذشته 68 میلیارد ریال برای طرحهای عمرانی در فرودگاههای استان هزینه شد که نتیجه بخش بوده است.

سید محمد داوودی افزود: در سال گذشته یکی از طرحهای سیمرغ استان طرح تجهیز فرودگاه استان بود که 26 میلیارد ریال از اعتبارات استانی برای این بخش هزینه شد.

وی اظهار داشت: با راه اندازی پروازهای گرگان - کیش و به عکس تعداد پروازهای استان به 68 فروند افزایش یافت و برای تامین رضایتمندی مردم پروازهای اصفهان و شیراز نیز در دستور کار است.

داوودی درباره اعزام زائران ازفرودگاه بین المللی گرگان خاطرنشان کرد: در سال جاری 69 پرواز برای اعزام زائران در این فرودگاه انجام شد که طی آن 16 هزار و 888 زائر جابجا شدند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد