مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

«استریلا» برای مقایله با شهاب-3 و سجیل

رژیم‌صهیونیستی موشک استریلا و سیستم راداری «اورن آدیر» را در سواحل کالیفرنیا در اقیانوس آرام به‌طور آزمایشی پرتاب می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری ریانووستی، این آزمایش برای ارزیابی کارایی سیستم‌های مدرنیزه شده استریلا در شرایط واقعی انجام می‌شود.

بنا بر این گزارش، اپراتورهای سیستم رژیم‌صهیونیستی همچنین هماهنگی با سیستم‌های رهگیر آمریکایی مانند «پتریوت»، «THAAD» که برای رهگیری در ارتفاعات بالاتر در نظر گرفته شده‌اند و «Ageis» را تمرین می‌کنند.

در این گزارش آمده است که موفقیت‌آمیز بودن آزمایش‌ها نشان از آن است که تل‌آویو از سیستم مطمئنی برخوردار بوده که می‌تواند موشک‌های بالستیک دوربرد از جمله موشک‌هایی که به کلاهک اتمی مجهز هستند را رهگیری و نابود کند.

طبق این گزارش، «استریلا-2» زمانی‌که موشک «Blue Sparrow» پرتاب شده از هواپیمای صهیونیستی بر فراز مدیترانه را رهگیری و نابود ساخت، کارایی خود را ثابت کرد.

گفته‌شده که آزمایش‌ها در آمریکا با پرتاب موشک از فاصله 620 مایلی برگزارخواهد شد.

موشک‌های مدرنیزه شده استریلا در سیستم‌های چند مرحله‌ای سپر ضد موشکی تعبیه خواهند شد که در حال حاضرتل‌آویو بر روی ساخت آن کار می‌کند؛ همچنین سپر ضد موشکی «گنبد آهنی» در این سیستم دیده شده که هفته گذشته یک سری آزمایش را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

به گزارش ریانووستی از «کانال هفت»، در این آزمایشات رهگیری موشک‌های بالستیکی ایرانی از جمله «شهاب -3» و «سجیل» صورت خواهد گرفت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد