مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

خلبانان هنرمند و فرودهای دیدنی

تصویر
تصویر 

تصویر 

تصویر
تصویر 

تصویر
تصویر 

تصویر 

منبع:http://aerospacetalk.ir/forum/viewtopic.php?f=36&p=128868#p128868

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 06:27 ب.ظ

از آلیتالیا و کی ال ام بعید یود!!
صد رحمت به کاپیتان های خودمون! با هواپیمای 30 ساله همچین میپرند که آب تو دل آدم تکون نمی خوره.

آقا محمد میشه لطف کنی راجع به ایلوشین 96، سوپر جت، امبرائر و بمباردیه یکمی اطلاع رسانی کنی؟؟
به نظر میرسه تو این اوضاع و احوال اطلاع رسانی راجع به این هواپیماها برای مردم لازم باشه که همه هواپیماهارو به چشم ایلوشین 62 نگاه نکنند.

دوست عزیز حوادث هوایی برای اکثر ناوگان هوایی کشورها رخ داده است و این امر منوط به کشور ما نمی شود.امروزه در کشور جو سیاسی سبب شده است همه در مقابل هر رخدادی واکنش سیاسی بگیرند مثلا در مورد سقوط هواپیماهای روسی همه دولت را مقصر می دانند گویی آنها نمی دانند اکثر این هواپیماهای شرقی قبل از این دولت به کشور وارد شده اند.
در مورد هواپیماهای مذکور در بخش هواپیماهای مسافربری وبلاگ مطالب تقریبا مناسبی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده نمایید در ادامه نیز بخاطر شما به مرور اطلاعات بیشتری در اختیار قرار خواهد گرفت

Saviour-Hitler دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام ...

محمد جان ، خسته نباشی ...
ممنون از مطالب ...

علی سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 09:44 ق.ظ http://abiasemoon.blogfa.com

پرتقالی باد

پارس۳۰۰۰ چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 09:10 ق.ظ

میگن ایلیوشین ۹۶ از زمان ساخت سال۹۳ تاحالا سانحه نداشته البته ازش فقط ۱۸ تا ساخته شده

بله دوست عزیز ایلیوشین به تعداد کمی(دقیقا مطمئن نیستیم چند فروند) ساخته شده و در ساخت آن از فناوریهای نوین و تجربه شرکت های غربی نیز استفاده شده است.در حال حاضر تعدادی از این هواپیماها در خط هوایی کوبانا در حال خدمت می باشند.سه فروند نیز مخصوص تشریفات دولتی روسه هستند.تعدادی نیز برای کشورهایی چون ونزوئلا و کره شمالی در حال ساخت می باشند.این هواپیما از نوع پهن پیکر و دارای چهار موتور می باشد که از ظریب امنیتی بالایی برخوردار است ولیکن به دلیل مشکلات مالی و بروکراسی های موجود در صنعت هوایی روسیه امید چندانی به درخشیدن آن در صنعت هوافضا امروز جهان نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد