مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

نمایشگاه هوایی ماکس 2009

تصویر



           نگاهی به دومین روز نمایشگاه هوافضای "ماکس-2009"
چهارشنبه 28 مردادماه مصادف با 19 اوت دومین روز برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی هوافضای "ماکس-2009" بود.

در نگاهی به کار نمایشگاه در این روز می توان به مواد زیر اشاره کردکه توسط مقامات آگاه اعلام شده است:

"آندره شیبیتوف" مدیرکل کمپانی "ورتالیوتی راسیی" (بالگردهای روسی) امروز به خبرنگاران اعلام نمود که در نمایشگاه بین المللی هوافضای "ماکس-2009 " یک قرارداد برای عرضه 20 دستگاه بالگرد جدید به یکی از کشورهای عربی امضا شد.

وی گفت: "ما قردادی برای عرضه 20 دستگاه بالگرد جدید تولید کارخانه اولان اوده به یکی از کشورهای عربی امضا کردیم". شیبیتوف توضیحی در رابطه با جزئیات این معامله نداد.

"میخاییل پاگاسیان" رییس کمپانی "سوخوی" نیز در این نمایشگاه اعلام کرد که کمپانی "سوخوی" و "کورپوراسیون هواپیماسازی "میگ" روسیه قصد دارند که تا سال 2015 در حدود 15-20% از بازارهای جهانی تجهیزات هوایی را به خود اختصاص دهند.

وی گفت: با در نظر گرفتن روند رو برشد خرید از سوی وزارت دفاع و شرکای غربی، ما احتمال می دهند که تا سال 2015 در حدود 15-20% از بازارهای جهانی تجهیزات هوایی را به خود اختصاص دهیم.

یکی از خبرهای مهم این روز را "الکساندر میخییف" معاون مدیرعامل کمپانی انحصاری صادرات تسلیحات و تجهیزات نظامی روسیه "روس آبارون اکسپورت" اعلام کرد. وی در چارچوب نمایشگاه اعلام کرد که روسیه آماده بررسی پیشنهادات احتمالی ایران برای خرید تجهیزات نظامی هوایی است.

میخییف گفت: ما با ایران همکاری های درازمدتی از جمله با صنایع هوایی این کشور داریم. اگر آنها به تجهیزات هوایی ترابری و نظامی ما تمایل نشان دهند، ما این پیشنهادات را بررسی می کنیم.

وی همچنین در زمینه همکاری های فنی-نظامی با هند گفت: روسیه با موفقیت قرارداد تحویل هواپیما-رادارهای " А-50"، مشابه آواکس های خارجی را به هند اجرا می کند. این سفارش برای سه فروند هواپیما بود که یکی از آنها هم اکنون به هند تحویل داده شده است.

"آناتولی ایسایکین" رییس کمپانی انحصاری صادرات تسلیحات و تجهیزات دولتی "روس آبارون اکسپورت" نیز در چارچوب کنفرانسی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت که طرف روسی که با لیبی مذاکراتی انجام داده منتظر پاسخ به پیشنهاد خود در خصوص صدور تجهیزات نظامی هوایی به این کشور است. وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا لیبی قصد خرید هواپیماها جنگی روسی را دارد، گفت: در مذاکرات با لیبی در خصوص صدور تجهیزات نظامی هوایی ما در حالت آماده باش قرارداریم نه انتظار.

"ایگور شفچوک" مدیر عامل "توپولف"نیز اطلاع داد که وزارت دفاع روسیه و کمپانی "توپولف" امسال قراردادی در زمینه طراحی و تولید بمب افکن های استراتژیکی کاملا جدید منعقد نمودند. در حال حاضر نیروی هوایی روسیه بمب افکن های استراتژیکی "توپولف-160"، "توپولف-95 اس" و "توپولف-22 ام3" در اختیار دارد.

«ریا نووستی»/انجمن هوافضا

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

امیدوارم حداقل ۴۰-۵۰ فروند هواپیمای سوخو-۳۰ بخریم!!!!!!!!!!
در ضمن اگر امکان داره لطف کنید عکس مربوط به این خبر را با اندازه واقعی بگذارید.

محمد پنج‌شنبه 5 شهریور 1388 ساعت 08:17 ب.ظ http://100pc.webphoto.ir/

با سلام سایت شما خیلی قشنگه و مطالب بسیار خوب و ارزشمندیی هم داری اگر مایل به تبادل لینک هستی بعد از لینک کردن هر کدام از وبلاگ های من که خواستی در بخش نظرات همان وبلاگ به من خبر بدهید تا شما را لینک کنم . متشکرم

همه نمونه آموزش برنامه نویسی و کامپیوتر عکس ایرانی وخارجس
http://patoghpc.mihanblog.com

#گالری عکس بازیگران و خواننده خارجی و ایرانی#
http://100pc.webphoto.ir

#خانواده آموزش عکس کتاب ایرانی ازدواج#
http://patogpc.blogsky.com

#آموزش ازدواج عکس بهداشت سلامتی#
http://patogpc.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد