مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

وزیر دفاع: اخبار S300 به موقع اعلام می‌شود

وزیر دفاع کشورمان گفت: به موقع اخبار مربوط به سامانه ضد موشکی S300 را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه جلسه هیات ‌دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص برنامه‌هایش برای وزارت دفاع گفت: از جمله برنامه‌های بنده برای وزارت دفاع ارتقاء قابلیت‌های دفاعی، افزایش منزلت و معیشت نیروهای مسلح، توسعه همکاری‌های دفاعی با کشورهای منطقه و از جمله برنامه‌های من برای وزارت دفاع است.
وی در خصوص سطح تغییرات در وزارت دفاع اظهار داشت: ما در وزارت دفاع هیچگونه تغییرات جدی نداریم.

وزیر دفاع در خصوص اینکه آیا مشکل جدی در وزارت دفاع وجود دارد یا خیر اظهار داشت: یکی از شعارهای ما افزایش سرعت است و همه چیز خوب و جهت‌گیریها صحیح است و ما طبیعتا موظف به افزایش سرعت در همه زمینه‌ها در این وزارتخانه هستیم.

وحیدی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه وی در بخش هوا و فضا گفت: بخشی از اخبار طبقه‌بندی شده و محرمانه است و ما نمی‌توانیم این موارد را اعلام کنیم و اگر در حوزه محصولات جدید کارهای صورت گرفت حتما آن را اعلام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چند روز گذشته اعلام کردید که خبرهای جدیدی در حوزه وزارت دفاع اعلام می‌کنید، گفت: ما همیشه خبر خوش دفاعی برای ملت ایران داریم و محصولات جدید ما در حوزه دفاعی یکی پس از دیگری به مرحله تولید و اجرا خواهد رسید و خبر آن را به اطلاع ملت ایران خواهیم رساند.

وزیر دفاع در خصوص سامانه ضد موشکی S300 که قرار بود از روسیه خریداری شود، گفت: به موقع اخبار مربوط به سامانه ضد موشکی S300 را اعلام خواهیم کرد.

وحیدی در خصوص اظهارات رژیم نامشروع صهیونیستی در خصوص ایران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در خصوص منافعی که به نفع ملت ایران است همیشه فشار وارد کرده اما این که افراد ذیربط تحت تاثیر این فشارها قرار بگیرند، این موضوع محل تردید است.

وی در پایان اظهار داشت: ما با دوستان روسیه در تمامی زمینه‌ها روابط خوبی داریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد