ba drood bar shoma soale man in ast ke ba kohne shodane jangandeha aya ehtemale piruzi dar jang(khoda an rooz ra nayavarad)kam nist? yani betore mesal dar yek manovre shadid dochare engine stall shavd taklif chist? merci az shoma va piruz bashid
دوست عزیز قطعا فرسودگی و کهنه بودن جنگنده ها سبب کاهش توانایی آنها برای رزم شده و از توان دفاعی کشور خواهد کاست ولیکن باید توجه داشت عاملی که سبب شده همچنان از جنگند های کهنه استفاده نمائیم خواست مسئولین نیروی هوایی نبوده بلکه تحریم های سنگین علیه ایران عملا راه ورود جنگند های جدید و حتی قطعات و لوازم یدکی همین جنگنده های قدیمی را به ایران قطع نموده است.
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
سلام..ممنون از عکسا...راستی فک کنم میراژها عملیاتی شدن.چون جایگاه ریل موشک در نوک باتهاش دیدم
یک سئوال
مگه اواکس سقوط نکرد؟
اینکه اواکسه گذاشتین؟
حمید جان همان آواکس است روز پرواز برای رژه
ضمنا این لینک عکسهایی که تو بلاگ اسکای می ذاری دیده نمیشه
اون پرایویت ایمیج ها دیده میشه
مگر اواکس A50 در روز رژه سقوط نکرد پس این عکس آخری چیه؟
با تشکر از وبلاگ خوبتون
جواد جان همان است در روز حادثه
باسلام عجب جنگجوهایی بازم که از دشمن فرضی شکست خوردن!!!!
ba drood bar shoma soale man in ast ke ba kohne shodane jangandeha aya ehtemale piruzi dar jang(khoda an rooz ra nayavarad)kam nist? yani betore mesal dar yek manovre shadid dochare engine stall shavd taklif chist? merci az shoma va piruz bashid
دوست عزیز قطعا فرسودگی و کهنه بودن جنگنده ها سبب کاهش توانایی آنها برای رزم شده و از توان دفاعی کشور خواهد کاست ولیکن باید توجه داشت عاملی که سبب شده همچنان از جنگند های کهنه استفاده نمائیم خواست مسئولین نیروی هوایی نبوده بلکه تحریم های سنگین علیه ایران عملا راه ورود جنگند های جدید و حتی قطعات و لوازم یدکی همین جنگنده های قدیمی را به ایران قطع نموده است.