مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

راه اندازی دفتر نمایندگی هلیکوپترهای روسی در تهران



مسئول دفتر نمایندگی هلی کوپترهای روسی در ایران، صدور مجوز راه اندازی این دفتر در تهران با توجه به اعمال تحریم بخش حمل ونقل هوایی توسط برخی از کشورهای غربی را بسیار حائز اهمیت دانست.
"کامران شاهین" افزود: فعالیت این نمایندگی در ایران تنها در بخش غیرنظامی و ترابری است و هدف اصلی ما ارایه خدمات پس از فروش به خریداران هلی کوپترهای روسی در حد استانداردهای جهانی است.
وی، هلی کوپترهای روسی را بسیار مطمئن و ایمن دانست و افزود: هلی کوپترهای روسی از تمام استانداردهای جهانی در این زمینه برخوردار هستند و در زمان حاضر بیش از هشت هزار هلی کوپتر روسی در 100 کشور جهان پرواز می کنند.
به گفته شاهین، این شرکت هلی کوپترسازی در روسیه بیش از 20 نوع هلی کوپتر نظامی و غیرنظامی بزرگ و کوچک را در هشت کارخانه در روسیه تولید می کند و از شبکه تعمیرات، نگهداری و خدمات پس از فروش مناسبی در کشورهای مختلف برخوردار است.
مسئول دفتر نمایندگی هلی کوپتر های روسی در ایران با بیان آنکه هم اکنون بیش از 50 هلی کوپتر روسی در ایران در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، افزود: ارایه خدمات پس از فروش در حد استانداردهای جهانی، تامین قطعات مورد نیاز بدون محدودیت، آموزش پرسنلی و ایجاد مراکز تعمیر و نگهداری بالگردهای ایرانی و کشورهای همسایه از اهداف راه اندازی این دفتر در تهران است.
شاهین با اشاره به قیمت مناسب هلی کوپترهای روسی قیمت یک فروند هلیکوپتر روسی را حدود 9 میلیون دلار ذکر کرد و گفت: یک فروند هلی کوپتر اروپایی و یا امریکایی در بازارهای جهانی بین 25 تا 30 میلیون دلار قیمت دارد.
مشاور بازرگانی و امور حقوقی دفتر نمایندگی هلی کوپترهای روسی در ایران از بررسی راهکارهای عملی تولید برخی از بالگردهای مورد نیار بعنوان بالگرد ملی خبر داد و گفت: در این زمینه در سال 2004 با طرف روسی توافقنامه ای به امضا رسیده تا زمینه تولید هلی کوپتر ملی ایران با استفاده از توانمندی های داخلی فراهم شود.
"عباس محبی مقدم" با اشاره به فعالیت های هوایی این شرکت، افزود: طراحی و تولید نخستین خودرو سوختگیری هواپیما در ایران و تدوین مدل یکپارچه سازی اطلاعات و عملیات امداد هوایی در حوادث مختلف از فعالیتهای مهم این شرکت است.
وی تاکید کرد: برای نخستین بار مهندسی خرید هلی کوپتر در ایران در این شرکت انجام شده تا برخی از شرکت های داخلی بتوانند با قیمت مناسب هلی کوپتر مورد نیاز خود را خریداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد