مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

نمایشگاه هوایی تهران(اسفند ۸۸)

           نمایش 80 فروند انواع هواپیما در نخستین نمایشگاه  
                           هواپیماهای سبک در کشور



دبیر ستاد نمایشگاه هوایی تهران از برگزاری نخستین نمایشگاه و نمایش هوایی هواپیماهای سبک در کشور خبر داد و گفت: 80 فروند از انواع هواپیماهای تک موتوره، دوموتوره، هلی کوپتر، پاراموتور و غیره درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش شبکه ایران، آرمان بیات با بیان این خبر گفت: این نمایشگاه ملی از 11 تا 14 اسفندماه در فرودگاه پیام کرج و با حضور مقامات و مسوولان صنعت هوایی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: نشان دادن دستاوردهای صنعت هوانوردی و نیز کمک به رشد و شکوفایی صنعت هوایی از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب میشود.
بیات افزود: در این نمایشگاه 80 فروند از انواع هواپیماهای تک موتوره، دوموتوره، هلی کوپتر، پاراموتور و غیره برای درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
دبیر ستاد نمایشگاه هوایی تهران یادآور شد: با نظر مساعد وزیر راه و ترابری هماهنگیهای لازم برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه صورت گرفته به طوری که برگزاری این نمایشگاه با صدور مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری انجام می گیرد و این سازمان بر اجرای کامل و برگزاری مطلوب این نمایشگاه نظارت کامل دارد.
وی با بیان آنکه حضور شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه رایگان است خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ عمومی افزایش اطلاع رسانی در مورد صنعت هوایی و تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گزاری در این صنعت از مهم ترین اولویت های برگزاری این نمایشگاه محسوب می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد