مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

۱۶فروند هواپیمای جدید به ناوگان ایران ایر می پیوندد

 ۱۶فروند هواپیمای جدید به ناوگان ایران ایر می پیوندد


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، روابط عمومی وزارت راه و ترابری امروز طی اطلاعیه ای از ورود 16 فروند هواپیمای جدید به ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: انجام پروژه تحول ساختار سازمانی با مشارکت شرکت lufthansa consulting، توسعه سیستم درآمد مسافر (PRA) همراه با توسعه و گسترش بلیت الکترونیک از برنامه های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در سال جاری است؛ همچنین بهره برداری نهایی از سامانه های الکترونیکی ایمنی و کیفیت AMS صورت خواهد گرفت.
در سال جاری همچنین پروژهه ای کیترینگ، تأسیسات آشیانه شماره یک، ترمینال بار، آشیانه فنی شماره دو و ساختمان های گروه سه فرودگاه امام خمینی، همچنین کیترینگ و DE-ICE مشهد و طرح تمرکز و کنترل ورودی نفرات (درب کرج) و مجموعه پشتیبانی ساری به بهره برداری خواهند رسید.
کاهش زمینگیری هواپیماها در زمان چک های دوره ای با استفاده از سیستم های نوین تعمیراتی و انجام چک های سبک، نیمه سنگین و سنگین تمامی هواپیماهای فعال در ناوگان به تعداد 225 مورد از دیگر برنامه های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سال جاری است.
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما " اقدامات باقیمانده برای ورود به بورس را در سال 89 پیگیری و تکمیل می کند.
به گزارش فارس، کمیته ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (سافا) که از سوی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به منظور بازرسی از ایمنی پروازهای آسمان این کشورها تشکیل شده است، از امروز بررسی ایرلاین ها و هواپیماهای ایرانی که بر فراز آسمان اروپا پرواز دارند، را آغاز می کند.
چندی پیش کارشناسان کمیته ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا برای بازدید از ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی ماهان به ایران آمده بودند که پس از بررسی پروازها و هواپیماهای ماهان، ناوگان هوایی ایران ایر را نیز مورد بررسی قرار داده بودند که وجود برخی مشکلات ایمنی در پروازهای اروپایی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران موجب شد کارشناسان سافا امروز برای بار دوم به بررسی ناوگان هوایی هما که به اروپا پرواز دارند، بپردازند.
بنا به گفته برخی کارشناسان، سافا در سفر خود، به بررسی نحوه نظارت و عملکرد مدیریتی سازمان هواپیمایی کشوری، به عنوان سازمانی استراتژیک و متولی امور حمل و نقل هوایی نیز خواهد پرداخت.

نظرات 1 + ارسال نظر
پارس ۳۰۰۰ جمعه 14 خرداد 1389 ساعت 09:49 ب.ظ

بویینگ دل زده به دریا و باتحریم ایران مخالفت کرده با بیست شرکت دیگه اگه بشه...ولی بعضی تو داخل دعوا میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد