مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

تعمیر اساسی میگ ۲۹ در ایران

نخستین جنگنده میگ 29 کشور بدست متخصصان داخلی تعمیر شد و با موفقیت در تبریز به پرواز درآمد.
فرمانده نیروی هوائی ارتش جمهوری اسلامی ایران هنگام پرواز این هواپیما گفت: تمام مراحل بازسازی و تعمیرات اساسی این هواپیمای راهبردی که 9 سال زمین گیر بود، بدست کارکنان متعهد و مجرب پایگاه دوم شکاری تبریز انجام شده است.

سرتیپ شاه صفی افزود: کارکنان متعهد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در سراسر کشور هم اکنون در این زمینه رقابتی سازنده دارند و دیگر هواپیمای زمین گیر در یگانها نداریم.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروی هوائی برای دفاع از آسمان کشورمان گفت: نهضت قطعه سازی و ارتقا و بهینه سازی انواع هواپیما اکنون و با جدیت هر چه تمام در این نیرو پیگیری می شود.
سرتیپ حلت آبادی، فرمانده پایگاه دوم شکاری تبریز هم گفت: این جنگنده، با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصان 18 رشته مرتبط و صرف 14 هزار ساعت کار، بازسازی و آماده پرواز شده است.
همزمان با پرواز این هواپیما نخستین گردان تاکتیکی هواپیماهای آموزشی بدون سرنشین نیز در پایگاه دوم شکاری تبریز آماده فعالیت شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 11 تیر 1389 ساعت 02:16 ب.ظ

محمد عزیز با سلام.ممکن است بگویید ما ۲۹ دستگاه تور ام- ۱ داریم یا ۲۹ مجموعه؟از طرفی آیا شما ورود پدافند بوک را به کشورمان تآیید می کنید؟در صورت مثبت بودن پاسخ چرا در هیچ مقاله داخلی یا خارجی صحبتی از آن نمی شود؟از سویی در ویکیپدیا از سام ۱۱ و ۱۷ به عنوان بوک نام برده شده در صورت وجود بوک های ایران از کدام نوع است؟و در مورد همین مطلب به چه دلیل وقتی روسها جنگنده ای چون سوخو- ۳۰ به مالزی وخصوصآ ونزوئلا می فروشد وضعیت در مورد ایران اینگونه است؟آیا همه چیز را می شود به گردن روسها انداخت یا مشکلاتی از طرف ما هم وجود دارد مثل کمبود بودجه و..... با تشکر از وب مفیدتان

دوست عزیز تور ام ۱ بدلیل اینکه مجموعه راداری آن بروی خود خودرو سوار است و نیاز به تجهیزات شارژ الکتریکی ندارد خود یک مجموعه را تشکیل می دهد و مثل اس ۳۰۰نیست که هر مجموعه شامل سه لانچر پرتاب موشک و یک خودرو بارگذار موشک و دو خودرو حامل رادار باشد.
در مورد موشک های بوک خبر خاصی نداریم.
در مورد خرید جنگده های پیرفته روسی توسط ایران مشکل کمبود بودجه ما نیست زیرا وضعیت اقتصادی ما به مراتب بهتر از کشورهایی است که شما آنها را ذکر کردید مشکل ما با روسها ایدئولوژیک است یعنی اینکه نه ما و نه روسها هیچ وقت همدیگر را هم پیمان خود نمی دانیم و روسها می ترسند اگر ما قدرتمند شویم برای آنها در منطقه مشکل ساز شویم البته آنها ایران ضعیف را نیز دوست ندارند زیرا ایران ضعیف سبب نفوذ آمریکا در منطقه بخصوص خلیج فارس شده و دست روسها را از آن کوتاه خواهد کرد پس روس ها ایرانی می خواهند نه قوی و نه ضعیف

نصیر چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 03:04 ق.ظ

تبریک می گم

موشک های بوک خریداری شده...

روسها هم یک خرسه مرده بیش نیستند....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد