مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

راه اندازی مرکز منطقه ای تعمیرات هواپیماهای نظامی در امارات

امارات، مرکز منطقه ای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری هواپیماهای نظامی ایجاد می کند.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه الوسط چاپ منامه،  یک شرکت اماراتی اعلام کرد طرحی را برای راه اندازی مرکز منطقه ای تعمیر و نگهداری هواپیماهای نظامی امارات و دیگر ارتش ها و نیروهای نظامی کشوهای خاورمیانه، شمال آفریقا و دیگر مناطق جهان، اجرا می کند.

شرکت "فناوری های هواپیماهای ابوظبی" وابسته به کابینه ابوظبی افزود: این طرح جدید با مشارکت شرکت خدمات هوایی "سکورسکی" آمریکا و با سرمایه گذاری 800 میلیون دلاری اجرایی می شود.

"حمید الشمری" رئیس هیئت مدیره این شرکت اماراتی افزود:  مرکز دائمی برای تعمیر و نگهداری هواپیماهای نظامی در فرودگاه بین المللی العین در نزدیکی شهر ابوظبی ایجاد می شود. همچنین مرکز دیگری در یکی از پایگاه های نیروهای مسلح امارات راه اندازی خواهد شد.

پس از اجرای این طرح، خدمات نگهداری و تعمیرات برای همه انواع جنگنده ها، بالگردها و هواپیماهای ترابری نظامی ارائه خواهد شد. این خدمات به هواپیماهای ارتش امارات و دیگر نیروهای نظامی در منطقه ارائه می شود.

نیروی هوایی امارات

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت ویکی پدیا، شمار اعضای نیروی هوایی امارات حدود چهار هزار نفر است. امارات و آمریکا در سال 1999 برای خرید 80 فروند جنگنده پیشرفته از نوع اف -16 و خرید 30 جنگنده میراژ -9  - 2000 توافق کرده بود.
امارات علاوه بر این، 38 جنگنده فرانسوی با توانایی انجام ماموریت های مختلف از نوع میراژ 2000، هواپیماهای هوک انگلیس، بالگردهای یورو کوبتر ای اس 332، سوبر بیوما فرانسه و آپاچی ای اچ - 64 آمریکا نیز در اختیار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد