مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

گزارش ویژه تصویری از رژه ۳۱ شهریور ماه ۱۳۸۹

دوستان عزیز و مهربان مجله هوایی 

مدتی است بدلیل مشغله کاری توان بروزرسانی مجله هوایی برای ما مقدور نبود که از این بابت از شما عذرخواهی می کنیم.در این مدت رخدادهایی در زمینه هوافضا در کشور عزیزمان ایران اتفاق افتاد که سعی خواهیم کرد آنها را برای شما اطلاع رسانی نمائیم.یکی از این رخدادها رژه نیروهای مسلح کشورمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بود.در ادامه تصاویری از این رژه برای شما دوستان انتخاب شده است که سعی کردیم سوژه های جدید و غیرتکراری و البته بیشتر هوافضائی باشد.امیدواریم مورد پسند قرار گیرد. (به دلیل حجم زیاد عکس ها تعدادی نیز در بخش ادامه مطلب آمده که دیدن آنها نیز خالی از لطف نیست) 

    

   

 

  


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام خسته نباشید عالی بود

امیرحسام چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 03:26 ق.ظ http://moshaki-nezami.blogfa.com/

سلام
خوبید خسته نباشید.

فناوری موشکی با شما یا شما با ما تبادل لینک نکردید؟ اگه من اشتباه میکنم و دوست داشتید بهم خبر بدید تبادل لینک کنیم دوست من.
با تشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

با سالام
اگه میشه اطلاعاتی راجع به این دو پرنده شبیه اف۲۲ بذارید اصلا اینها با سرنشین هستند یا بی سرنشین از اس۳۰۰ وطنی هم که خبری نبود ؟

با سپاس از شما دوست عزیز
در خصوص اس ۳۰۰ همانطور که می دانید روس ها مثل اغلب زمان ها توزرد از آب درآمدن بخاطر همین و با توجه به وجود چندین پرتابگر و سیستم اس ۳۰۰ در کشور کارشناسان در حال انجام فرآیند مهندسی معکوس و ساخت سامانه پدافند دوربرد براساس اس۳۰۰می باشند مسلما در ابتدا تمام قابلیت های اس ۳۰۰ را نخواهد داشت ولیکن شروعی است برای حرکت جدید.
در مورد آن دو ماکت نیز خبرها بیشتر حاکی از یک ایده و طرح برای ساخت هواپیمای بدون سرنشین استیلت می باشد که نمونه های آزمایشی آن نیز ساخته شده و در حال حاضر در دست آزمایش می باشد.با توجه به وجود تحریم های سخت و عدم ورود جنگنده های کارآمد خارجی چاره ای نداریم برای جبران کمبودهایمان سرمایه گذاری زیادی بروی پهپاد ها داشته باشیم.

محمد یکشنبه 11 مهر 1389 ساعت 11:44 ب.ظ

اقا محمد امکان داره رادار موشک شاهین همون رادار قوسدار رو به جاش از رادار ارایه فازی استفاده کرد مثل اس-۳۰۰؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد