مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

گزارش تصویری از نمایشگاه هوایی پایگاه شکاری دزفول(بخش اول)

دوستان عزیز امسال نیز مثل چند سال گذشته به مناسبت عید نوروز نمایشگاه دستاوردهای هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه شکاری دزفول برگزار شد. در نمایشگاه مذکور جنگنده های زیبا و پرنده های دوست داشتنی نیروی هوایی حاضر بودند که در ادامه و در پست های جداگانه عکس های نایابی که دوستان عزیزمان در انجمن هوافضا و سایر سایت های مرتبط زحمت آن را کشیدند برای مشاهده شما در این پست قرار خواهیم داد. امیدواریم مورد علاقه قرار گیرد. 

 در ابتدا می رویم سراغ سبک وزن تهاجمی ایران زمین یعنی خانواده اف۵  

اف۵ (شامل اف۵ و آذرخش و صاعقه)  

 

 

     

 

  

 

 

 

   
نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 09:01 ب.ظ

عکسهای جالب و زیبایی هستن.انشاالله به امید روزی که چندتا mig-31 خوش هیکل در آسمان ایران خودنمایی کنن =) البته شوخی ولی آرزو کردن عیب نیست. ممنو از جوابهای مفیدتون.در مورد ساخت موتور جنگنده ما نیاز به یک موتور ساخت داخل نیاز مندیم چون از هر طرف در تحریم هستیم و متاسفانه هیچ کس حاضر نیست به ما جنگنده یا موتور هواپیما بفروشند و مجبور هستیم در این زمینه خودمان دست بکار شویم.کاری سخت اما شدنی هست.حتی حالا صدای چین هم درآمده و زمزمه تحریم شنیده میشه. موتورهای این جتها فرسوده شدن حالا و نیاز به یک متور کاملا جدید دارن.البته این نظر شخصی من بود. خوب بود اگه در این سایت یک تالار گفتگو باز میکردید که در آن تمام دوستان بحث و تبادل اطلاعات میکردن مثل سایت www.military.ir شاد و موفق باشید.

محمد عزیز ممنون از شما دوست عزیز.ما تلاش داریم تا حدی که در توانمان باشد پاسخگویی سوالات باشیم.
در ضمن بدلیل کمبودوقت در روز عملا ایجاد فروم برای ما غیر ممکن است در واقع اگر لطف شما و دوستان هم نبود باورداشته باشید به روز کردن همین وبلاگ هم برای ما دردسرهای خاص خود را دارد و آن را کنسل می کردیم.

امیر شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام با امید به داشتن سالی پر بار تر من هم از نمایشگاه بازدید داشتم نکاتی وجود داشت ۱. طی صحبتی که با تکنسین های تعمیراتی داشتم از انها راجع به کارایی صاعقه واذرخش اظهار تردید نمودند ۲. اف۱۴ موجود در نمایشگاه بسیار تمیز ومرتب به نظر می رسید . ۳. میگ ۲۹ حاضر در نمایشگاه که از تبریز اعزام شده بود خیلی مرتب به نظر نبود حتی لاستیک های انهم نخ نما شده بود ولی در کل نمایشگاه بواسطه پرواز هواپیما ها عالی بود .

ممنون از شما امیر عزیز بابت ارائه گزارش کوتاه و مفیدتان از نمایشگاه دزفول

فرنام دوشنبه 16 فروردین 1389 ساعت 04:52 ب.ظ

بیشتر شبیه نمایشگاه کلکسیون بود ممنون از تلاشتون . زیر ۳۰ سالم توشون بود . نگید اف ۴ و اف ۵ ها ی باز سازی شده زیر ۳۰ سالن که اونا پیرای میکده اند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد