مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

عیدتان مبارک + روزگاز از نو

 روزگار از نو!!
 چه دعایی کنمت بهتر از این:
  خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ، روزگارت همه شاد، سفره ات رنگارنگ و
  تنی سالم و شاد ..... که بخندی همه عمر 
 
دوستان عزیز مجددا و البته با پوزش به دلیل تاخیر  بلند مدت( که برای ما نیز بسیار سخت بود) و علی رغم گرفتاری های روز مره زیاد باز آمدیم تا با هم بوده و خلوت دوستانه ای داشته باشیم.
امید داریم ما را فراموش نکرده و چون همیشه همراه ما باشید. 
 
 
 

 
نظرات 8 + ارسال نظر
http://grand.persianblog.ir/ چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 01:29 ق.ظ http://grand.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری.منم یه وبلاگ در زمینه علمی آموزشی دارم.خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم.اگه مایل بودی منو با نام
وبلاگ علمی-آموزشی گراند یک منبع آموزشی در اینترنت
http://grand.persianblog.ir/
لینک کن و بهم خبر بده تا لینکت کنم
موفق باشی

یونس سه‌شنبه 9 فروردین 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام
عید شما هم مبارک لطفا گزارشی هم درباره ی نحوه ی آموزش خلبانان جنگنده ی ایرانی در دوره ی دانشکده و بعد از آن تهیه کنید.

حمید پنج‌شنبه 11 فروردین 1390 ساعت 06:32 ب.ظ

با عرض سلام و تبریک سال نو و تشکر از زحمات جنابعالی.
همچنان منتظر مطالب جدیدتان میمانیم.
با آرزوی موفقیت
خدانگهدارتان

بیننده شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام وبلاگ خوبی داشتی. . .
تو این چند سال که فعالیت میکردی من خیلی بهت سر میزدم کم کم داشتم بهت عادت میکردم اما...
حالا دارم میبینم تو هم مثل خیلی از وبلاگنویسا تعطیل کردی و بی خیال ادامه شدی !
امیدوارم که هر جا هستی تو زندگی موفق باشی
خدا نگهدار! شاید برای آخرین بار.

نصیر پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 03:29 ق.ظ

بنده هم آغاز سال و دهه 90 را تبریک عرض می کنم

اسی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام آقا محمد.آقا کجایید؟خبری ازتون نیست؟
هرجا هستید سلامت باشید

حمید دوشنبه 5 اردیبهشت 1390 ساعت 08:24 ق.ظ

با سلام و عرض تبریک سال نو و آرزوی شادکامی و به روزی.
داداش عزیزم آقا محمد گل من مدتهاست هر بار به اینترنت دسترسی داشته باشم حتی روزی چند بار وبلاگتون رو چک میکنم یا به عبارت دقیق تر خوره وبلاگ مجله هوایی هستم اما متاسفانه تو چند ماه خصوصاً دو سه ماه گذشته براتون سخت بوده که وبلاگ محبوبتون رو آپ کنین.
فقط خواستم از شما تشکر کنم و بدونید که من همچنان تا آخرین روز عمر خودم یا عمر وبلاگ هر کدوم که زودتر برسه به اینجا سر میزنم اما مگه چند نفر مثل من هستند؟ ممکنه خدای نکرده تو آمار بازدید کنندگان اثری بذاره عزیز دل.به هر جهت میدونم شما اونقدر باهوش هستی که تدبیری واسه زودتر آپ کردن وبلاگ بیندیشی این رو از مطالعه همیشه وبلاگمون متوجه شدم. البته میدونم برای شما چیزی جز هزینه کردن پول و صرف وقت گرانبها نداره ولی خوب چیکار کنم عشق پروازیم دیگه...
به هر جهت بابت تمام این سالها از شما ممنون و سپاسگذارم عزیز
موفق باشید و خدا نگهدار
پنجم اردیبهشت نود سید حمید موسویان

هادی سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام
محمدجان چزا دیگه مطلب نمی ذاری
پوکیدیم بابا؛-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد