مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

رزمایش پیامبر اعظم کم نظیرترین رزمایش موشکی در جهان

فرمانده نیروی هوایی سپاه دومین رزمایش پیامبر اعظم را یکی از بی نظیرترین رزمایش های موشکی در کلاس های مختلف خواند و گفت: آزمایش موشک های مختلف با برد بالای هزار کیلومتر نشان دهنده اقتدار و قدرت نظامی جمهوری اسلامی در بازدارندگی هر گونه تهدید کشورهای بیگانه است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر، سردار حسین سلامی صبح امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شلیک انواع موشک آن هم در کلاس های مختلف برای اولین بار است که توسط متخصصان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهان به مرحله اجرا در می آید.

وی تغییر کلاهک موشک های سری شهاب به کلاهک خوشه ای جنگی را از مهمترین تغییرات صورت گرفته در ترکیب این موشک ها خواند و افزود: پس از تغییر کلاهک، انواع موشک شهاب 3 این توانایی را دارند که پس از اصابت به هدف، صدها بمب کوچک خوشه ای را به اطراف تخریب پرتاب کنند.

فرمانده نیروی هوایی سپاه همچنین تغییر در زاویه شارژ موشک های شهاب در حالت افقی را از دستاوردهای متخصصان ایرانی در تولید و ساخت این نوع موشک ها عنوان کرد.

وی گفت: شلیک انواع موشک آن هم در فاصله کوتاه برای اولین بار در این رزمایش، در سطح جهان نشان دهنده قابلیت متخصصان ایرانی در ساخت و تولید انبوه سلاح های نظامی است.

فرمانده نیروی هوایی سپاه خاطر نشان کرد: این موشک ها به صورت کامل در سازمان هوافضای وزارت دفاع به مرحله تولید رسیده  است که تنها بخشی از توانمندی بازدارندگی جمهوری اسلامی در برابر تهاجمات بیگانگان است

منبع:http://isna.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد