مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

سقوط هواپیمای آنتونف سپاه در فرودگاه

هواپیمای آنتونف 74 روسی متعلق به نیروی هوایی سپاه که به مقصد شیراز و بندر عباس در حال پرواز بود ساعت 20/7 صبح امروز در فرودگاه مهرآباد تهران سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، این هواپیمای نظامی که حامل ‪ ۳۲‬تن از پرسنل سپاه و ‪ ۶‬خدمه بوده و بنا بر اظهارات مقامات مسئول ماموریت نظامی نداشته، هنگام تیک‌آف کردن در انتهای باند آتش گرفته و سقوط کرد. که بر پایه آخرین گزارش ها و اعلام رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سی وشش تن از سرنشینان آن کشته شده اند.

بنا بر این گزارش، هواپیمای آنتونف به مقصد شیراز ـ بندرعباس حوالی ساعت7:30 بامداد امروز ، به علت از کار افتادن یکی از دو موتور هواپیما، در منطقه مسیل رودخانه کن واقع در انتهای باند فرودگاه سقوط کرد. هم چنین، سردار سرلشکر صفوی که صبح امروز به مناسبت هفته‌ی بسیج در جمع کارکنان سازمان بازرسی کل کشور سخنرانی می کرد، اظهار داشت: این امر طبیعی است، هم بعد از رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(س) و هم در هفته‌ی بسیج دشمنان باید کاری انجام دهند. دور تا دور ما را دشمنان کینه‌توز و عنود (گرفته) و در درون‌مان نیز بعضا منافقین وجود دارند.

وی اظهار داشت: طبیعی است. در هر صورت ایران در محیط خطر سیر می‌کند. در این هواپیما 32 پاسدار و 6 خدمه‌ی پروازی بودند و هنگامی که هواپیما از باند فرودگاه بلند می‌شود، منفجر می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این انفجار از نظر امنیتی و اطلاعاتی شواهدی را نشان می‌دهد و چون در هفته‌ی بسیج نیز بوده، معنا و مفهومی را در بر دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
someone دوشنبه 6 آذر 1385 ساعت 02:09 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

آدر ماه شده ... زشته که هواپیما سقوط نکنه ... مگه پارسال را یادتون رفته .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد