مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

اخبار سقوط هواپیمای سپاه

بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

36 نیروی سپاه در حادثه سقوط آنتونف شهید شدند

خبرگزاری فارس: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در حادثه سقوط هواپیمای آنتونف در مهرآباد 36 تن به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی سقوط هواپیمای آنتونف با صدور بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده کل قوا و امت شهیدپرور، می‌افزاید: در حادثه سقوط هواپیمای آنتونف که صبح امروز در فرودگاه مهرآباد سقوط کرد، متاسفانه 30 نفر از پاسداران به همراه 6 خدمه که عازم مأموریت به مناطق جنوب کشور بودند، شهید و دو تن نیز زخمی شدند که تحت مداوا هستند.
در ادامه این بیانیه آمده است: ستاد مشترک سپاه با تشکیل تیم فنی اقدام به بررسی حادثه کرده است.

صفوی احتمال هرگونه خرابکاری در سقوط هواپیمای آنتونف را ضعیف دانست

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: من احتمال هر نوع خرابکاری را در این سانحه ضعیف می‌دانم و اگر صحبتی از جانب من در این خصوص نقل شده تکذیب می‌کنم.

 
-----

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، رحیم صفوی امروز دوشنبه در حاشیه حضور خود در دانشگاه تربیت مدرس در جمع خبرنگاران با اشاره به این که بررسی دقیق و کارشناسی این حادثه دلخراش و تاسف انگیز احتیاج به زمان دارد، افزود: اطلاعات اولیه و بررسی متخصصان نیروی هوایی سپاه نشان می‌دهد هواپیما در دقایق اولیه پرواز یکی از موتورهای خود را به علت از کار افتادن از دست می‌دهد و به علت عدم تعادل و برخورد احتمالی بال هواپیما که حامل سوخت بوده باعث انفجار می‌شود که تمامی این اطلاعات اولیه است.
صفوی با اشاره به اعزام گروهی از متخصصان برای بررسی دقیق این حادثه تاکید کرد: سپاه پاسداران همواره تمامی استانداردهای پروازی و ایمنی را رعایت کرده است.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر حضور فرماندهان سپاه در این پرواز خاطرنشان کرد: جان تمامی پاسداران برای ما ارزشمند بوده و تمام تمهیدات لازم برای حفاظت از جان آنها به کار گرفته می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد