مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

اخبار تکمیلی پرواز نمایشی هواپیماهای tu334 و tu214

شرکت «کازان» به دنبال فروش هواپیماهای tu334 و tu214 به ایران است.

علیرضا منظری، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، در گفت‌وگو با ایسنا درباره به نمایش درآمدن این 2 هواپیما در ایران گفت: چون این هواپیماها تایپ جدیدی از مدل خودشان هستند شرکت کازان از کشور تاتارستان با عنوان تولیدکنند این هواپیماها اقدام به معرفی آن‌ها کرده است.

او افزود: مسئولان‌ این شرکت توجیهات فنی و اقتصادی خود را برای فروش این هواپیما به مقامات ایرانی اعلام کرده‌اند که مذاکرات هم‌چنان ادامه دارد.

منظری بیان کرد: مقرر شده که کارشناسان ایرانی در بازدید از این هواپیماها آنها را از لحاظ فنی برای پرواز در ایران مورد ارزیابی قرار دهند.
وی افزود: هواپیمای tu334 دارای100 صندلی و هواپیمای tu214 بیش از 200 صندلی دارد.

همچنین نوراله رضایی نیارکی، سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری گفت: یک شرکت هواپیماسازی روسی برای معرفی این هواپیماها به ایران آمده بود و قرار است این هواپیماها در «ایرشو» کیش شرکت کنند و در آن جا قدرت مانور و توانایی هواپیماهای خود را به شرکت‌های هواپیمایی ایرانی نشان دهند تا در صورت تمایل، ایرلاین‌های داخلی نسبت به خرید این هواپیماها اقدام کنند.

او ادامه داد: فعلا در مرحله خرید هواپیما نیستیم و در حال ارزیابی هستیم تا تمام اطلاعات دقیق فنی هواپیماهای tu334 و tu214 را برای خریدهای احتمالی به دست آوریم.


f



x



s





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد