مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

دو گروه مسلح عراقی مسوولیت سرنگونی جنگنده آمریکا را بر عهده گرفت

دو گروه مسلح عراقی مسوولیت سرنگونی جنگنده آمریکا را بر عهده گرفتند

خبرگزاری فارس: دو گروه مسلح عراقی مسوولیت سرنگونی جنگنده اف 16 آمریکا در منطقه الکرامه در شمال غرب بغداد را بر عهده گرفتند.

به گزارش فارس به نقل شبکه تلویزیونی الجزیره، دو گروه مسلح ناشناس موسوم به "ارتش المجاهدین" و "مجلس شورای المجاهدین" با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند، همچنین سه فروند بالگرد آمریکایی را از نوع"هیوز 500" در منطقه "الرعود" در غرب عراق سرنگون کرده‌اند.
این دو گروه تاکید کردند، این اقدام در واکنش به کشتار هفته گذشته دهها تن از اهالی منطقه الرعود، تخریب خانه‌ها و مساجدشان که توسط نیروهای آمریکایی انجام شد، صورت می‌گیرد.
شبکه خبری الجزیره روز گذشته به نقل از شاهدان گزارش داد: افراد مسلح یک جنگنده اف 16 و سه فروند بالگرد نظامیان اشغالگر آمریکایی را در شرق فلوجه عراق سرنگون کردند.
الجزیره با پخش تصاویری از لاشه هواپیمای سرنگون شده آمریکایی از نوع اف 16 در منطقه الکرامه واقع در شمال غرب بغداد گزارش داد: خلبان این هواپیما در میان لاشه بجا مانده از هواپیما کشته شده است.
ارتش آمریکا در بیانیه خود از سرنوشت این خلبان اظهار بی اطلاعی کرده بود.
الجزیره به نقل از شاهدان عینی افزود: سه فروند بالگرد نظامیان آمریکایی نیز در این منطقه هدف افراد مسلح عراقی قرار گرفته و سرنگون شدند. ارتش آمریکا تنها خبر سرنگونی هواپیمای اف 16 را تائید کرد و سقوط سه بالگرد آمریکایی در این منطقه را رد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد