مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

تولید هواپیما به قیمت سواری در وزارت دفاع

مجتمع صنایع هوایی و مواد ترکیبی فجر وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع هواپیماهایی دوربرد فوق سبک تولیدی خود با قیمت خودروهای سواری را در نمایشگاه بین‌المللی خلیج فارس به نمایش گذاشت.

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، هواپیماهای فجر 20، فجر 22، فجر 24 هواپیماهای کامپوزیتی دوربرد فوق سبکی هستند که با طی مسافت 1200 کیلومتر مسیر تهران تا کیش را طی کرده و قابلیت‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان در سومین نمایشگاه هوایی بین‌المللی خلیج فارس قرار داده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: قیمت بسیار پایین و قابل رقابت با قیمت خودروهای سواری، بردطولانی، پایین‌بودن هزینه تعمیر و نگهداری از جمله ویژگی‌های این هواپیما است.
از این هواپیما جهت مصارف آموزشی ،‌گشت‌زنی هوایی، کنترل ترافیک شهری و بزرگراه‌ها، عملیات امداد و نجات، سم‌پاشی مزارع، عکسبرداری هوایی و جابجایی مسافر استفاده می‌شود.

مجتمع صنایع هوایی و مواد ترکیبی فجر با ارایه این نوع از محصولات آمادگی خود را برای فروش شخصی این هواپیماها با تخفیف ویژه اعلام کرده است.

گفتنی است سومین نمایشگاه هوایی بین‌المللی خلیج فارس روز سه شنبه هفتم آذر در جزیره کیش آغاز به کار کرد و تا 9 آذر آخرین دستاوردهای صنعت هوایی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد