مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

خلبانان فارغ‌التحصیل منطقه هوایی شهید بابایی اصفهان، درجه گرفتند

همزمان با سالروز میلاد مسعود حضرت ثامن‌الحجج حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع)، آیین فارغ‌التحصیلی نوزدهمین دوره‌آموزشی خلبانان شکاری و ناوبری در منطقه هوایی "شهید بابایی" اصفهان روز یکشنبه برگزار شد.
در این آیین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درجه ، لوح تقدیر و نشان خلبانی فارغ‌التحصیلان را اعطاء کرد.
امیر سرتیپ خلبان "احمد میقاتی" در این آیین، یک خلبان خوب را یک انسان متعهد و با ایمان دانست و گفت: تخصص و نظم، عامل زیربنایی برای زندگی یک خلبان متعهد است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت:به فرموده قرآن در جنگ‌ها هر انسان با ایمان و صابر می‌تواند بر ‪ ۱۰نفر دشمن غلبه کند که نمونه آن را اخیرا در جنگ ‪ ۳۳روزه حزب‌الله لبنان بوضوح مشاهده کردیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش، دوران هشت ساله دفاع مقدس را نمونه دیگری از غلبه ایمان بر کفر توصیف کرد و افزود:صدام به نمایندگی از شرق و غرب دنیا در مقابل ملت ایران قرار گرفت‌اما ملت شجاع و مومن ایران با رهبری حکیمانه مقتدای خویش، ابهت دشمن را درهم شکست.
وی بر تخصص و علم آموزی بیشتر خلبانان تاکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم پروازهای موثری داشته باشیم و در شرایط اضطراری هواپیما را کنترل کنیم باید با توکل به خدا به علم و دانش خودمان متکی باشیم.
در این آیین سرتیپ دوم خلبان " تقی آریاپور" فرمانده منطقه هوایی شهید بابایی اصفهان به افتخار بازنشستگی نایل آمد و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، سرهنگ خلبان "شهرام اویسی " را به عنوان سرپرست این منطقه هوایی معرفی کرد.
این آیین بدون حضور خبرنگاران برگزار شد و خبر آن توسط اداره عقیدتی سیاسی منطقه هوایی شهید بابایی اصفهان در اختیار ایرنا قرار گرفت.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد