مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

هواپیمای بوئینگ ‪ ۷۴۷‬بالاترین سطح ایمنی را دارد

هواپیمای بوئینگ ‪ ۷۴۷‬بالاترین سطح ایمنی را دارد


 مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما) ،گفت : هواپیمای بوئینگ۷۴۷بالاترین سطح ایمنی را دارد.


" سعید حسامی " روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تحویل هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ که توسط متخصصان وزارت دفاع تعمیرونوسازی شده‌است،درگفت و گو با خبرنگاران افزود: با وجود تحریم‌ها و فشارهای دشمنان، روز به روز توانمندی‌های ما در عرصه صنایع هوایی بیشتر می‌شود و مردم ما شاهد هستند که در زمینه حمل و نقل هوایی به دستاوردهای جدیدی دست یافته‌ایم.


وی تاکید کرد : از نظر ایمنی هواپیما بارها گفته‌ایم که هواپیمایی که به پرواز در می‌آید از نظر سطح ایمنی هیچ تفاوتی با سایر هواپیماها که در شهرهای مختلف دنیا پرواز می‌کند، ندارد.


حسامی افزود : تمام قطعات هواپیمای بوئینگ۷۴۷توسط متخصصین داخلی مورد بازبینی قرار گرفته است و این هواپیما با هواپیمایی که تازه از کارخانه بیرون آمده، هیچ تفاوتی ندارد.


مدیرعامل هما یادآور شد : هواپیماهایی که درایران تعمیر و بازسازی شده‌اند در تمام فرودگاه‌های دنیا اجازه پرواز دارند، زیرا هواپیمایی که ایمنی نداشته باشد فرودگاه‌های بین‌المللی اجازه پرواز به آن نمی‌دهند.


وی با اشاره به هواپیمای بوئینگ۷۴۷تحویلی ، گفت: نزدیک به۵۰هزار ساعت کار کرده است و استفاده از آن در شرایط تحریم که به راحتی هواپیمای نو را در اختیار ما قرار نمی‌دهند بسیار مناسب است .


حسامی گفت : این هواپیما چون پهن پیکر است در خطوط خارجی به‌پرواز در می آید و نمی‌توان زیاد در خطوط داخلی از آن استفاده کرد.


در مراسم تحویل دهی هواپیمای بوئینگ۷۴۷که به طور کامل زیر نظر متخصصین داخلی در شرکت فجرآشیان وابسته به‌وزارت دفاع تعمیر و نوسازی شده‌است، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، وزیر راه و ترابری ، رییس سازمان هواپیمایی کشوری و جمعی از متخصصین صنایع هوایی کشور حضور داشتند.


هواپیما""۷۴۷ - SPمتعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما) به مدت چهارماه در شرکت فجرآشیان وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مورد تعمیر و نوسازی قرار گرفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد