مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

روسیه با پیشرفته ترین جنگنده "میگ" خود در نمایشگاه هند شرکت میکن

 

کارخانه تولیدکننده‌ی "میگ" روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد، جدیدترین و پیشرفته‌ترین نسل جنگنده‌های موسوم به "میگ- ‪ ،"۳۵‬ماه آینده میلادی در یک نمایشگاه هوایی در هند به نمایش گذاشته می‌شود.

آسوشیتدپرس از کوالالامپور به نقل از بیانیه‌ی مدیریت کارخانه‌ی یاد شده گزارش داد، ویژگی‌های فنی این جنگنده ششم فوریه و یک روز قبل از گشایش عمومی نمایشگاه هوایی در پایگاهی در شهر "بنگلور" در معرض نمایش عمومی قرار می‌گیرد.

براساس این بیانیه که توسط مجله "دفاعی و دیپلماسی آسیا" چاپ کوالالامپور منتشر شد، تاکنون فقط نمونه‌های آزمایشی میگ- ‪ ۳۵‬در نمایشگاه هواپیمایی "ماکس" روسیه در سال ‪ ۲۰۰۵‬و در نمایشگاه "فارنبورو" در سال ‪ ،۲۰۰۶‬نشان داده شده است.

میگ -‪ ۳۵‬در چارچوب طرح جنگنده‌های کنونی میگ - ‪۲۹‬ام روسیه ساخته شده است، اما پیش‌بینی می‌شود در زمینه‌هایی همچون قابلیت مانور، برد پرواز و سیستم‌های تسلیحاتی، پیشرفت قابل توجهی یافته باشد.

گفته می‌شود، روسیه جنگنده‌های میگ-‪ ۳۵‬را برای استفاده‌ی بسیاری از خریداران بالقوه، از جمله هند که درصدد تخصیص میلیاردها دلار برای مدرنیزه کردن نیروی هوایی خود می‌باشد، ارتقا داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد