مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

بلغارستان مبدا بمب افکن های آمریکا در حمله به ایران(خیالی باطل)

 
در حالی که در جنگ عراق، بمب‌افکن‌های «B2» آمریکا از انگلیس پرواز می‌کردند، احتمال دارد با توجه به فاصله مسیر انگلیس با ایران و توافقات تازه، بلغارستان مبدأ پرواز این بمب‌‌افکن‌ها به سوی ایران باشد.

به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب»، روزنامه «عرب‌تایمز» به نقل از منابع ناشناس نوشت: آمریکا قصد دارد حمله‌ای قدرتمندانه علیه صنایع اتمی و نفتی ایران انجام دهد.
زمان‌بندی این حمله، مطابق با برنامه «تونی بلر»، نخست‌وزیر انگلیس و متحد اصلی آمریکاست که در نوامبر آینده، پست خود را ترک خواهد کرد.

ژنرال «سام گاردینر» از کارشناسان معتبر امنیتی آمریکا، پیش‌بینی می‌کند که یکی از مراحل نهایی پیش از جنگ، حرکت تانکرهای «USAF» به نقاط غیرمعمولی مانند بلغارستان است.

به گفته وی، این امر برای تأمین سوخت بمب‌افکن‌های «B2» آمریکا در این کشور برای حمله به ایران است و زمانی که این امر رخ دهد، ما تنها چند گام با جنگ فاصله خواهیم داشت.

در آوریل گذشته، «ایوایلو کالفین»، وزیر امور خارجه بلغارستان و رایس، موافقتنامه‌ای را امضا کردند تا آمریکا چند پایگاه نظامی خود را در محدوده دریای سیاه، برپا کند. آنان درباره برنامه‌های دفاعی نیز به توافقاتی دست یافتند که تقسیم تجهیزات و پایگاه‌های نظامی در چند نقطه بلغارستان، جزو آن بود.

در کوتاه‌مدت، حدود سه هزار سرباز آمریکایی به بلغارستان خواهند رفت که این تعداد می‌تواند به پنج هزار نفر هم برسد؛ نخستین نیروهای آمریکایی در سال‌های 2007 و 2008 وارد این پایگاه‌ها خواهند شد.

منبع: بازتاب
http://www.baztab.com/news/58869.php


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد