مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

هشداری برای اسرائیل: تمرین جنگنده های ضربتی Su-24 ایران

یک مجله انگلیسی نوشت، ایران هواپیماهای جنگی خود را به سیستم سوختگیری در هوا مجهز می‌کند و به خلبانان این هواپیماها در انجام ماموریت‌ها در مسافت‌های طولانی آموزش می‌دهد.    
 
به گزارش فارس، مجله امور نظامی «جینز دیونس» چاپ انگلیس نوشت، ایران در تلاش است هواپیماهای جنگی خود را به سیستم سوختگیری در هوا مجهز کند و خلبانان آنها را برای انجام ماموریت‌ها در مسافت‌های طولانی آموزش دهد.

این مجله همچنین نوشت نیروی هوایی ایران با هواپیماهای جنگنده سوخوی 24 روسیه در آسمان این کشور و همچنین کشور متحد خود سوریه در زمینه ماموریت‌های هوایی شبانه در ارتفاع پایین آموزش دیده است.

به نوشته این روزنامه، تهران در تلاش است توانایی هواپیماهای بوئینگ 707 و 747 خود را برای سوختگیری در هوا با هدف زدن ضربات احتمالی در مسافت‌های طولانی، افزایش دهد.

مجله جینز به نقل از گزارش مارک لی کارشناس امور نظامی نوشت کشورهای حوزه خلیج‌فارس به شکلی فزاینده از افزایش عملیات در عراق و موضع شدیدتر آمریکا علیه ایران و سوریه به شدت نگرانند و این نگرانی رو به افزایش است.

این ادعای مجله انگلیسی هر چند با تایید و یا تکذیب مقامات ایران همراه نبوده اما در صورتی که صحت داشته باشد نشان از برنامه هایی دارد که ارتش ایران در پاسخ به بعضی اخبار مبنی بر تمرین های احتمالی جنگنده های اسرائیل در کشورهایی همچون ترکیه تدارک دیده است.

منبع:  www.takeoff.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد