مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

ایران هنوز نام بسیاری از تجهیزات پیشرفته نظامی خود را افشاء نکرد

 

  خبرگزاری فرانسه :سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، مانور دو روزه هوایی و دریایی نظامی را با هدف آزمایش و ارزیابی توان دفاعی خود در شرایطی که غرب به شدت در حال اعمال فشار بر این کشور است را آغاز کرد.

به گزارش ایرانیوز خبرگزاری فرانسه در ادامه گزارش خود می‌آورد، بر اساس اطلاعات دست آمده و اخبار ارسال شده، واحدهای موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در نیروهای هوایی و نیروی دریایی این کشور مانورهای نظامی کاملی را در خلیج فارس و دریای عمان انجام می‌دهد.

در این مانور نظامی موشک‌های رعد نیز توسط ناوهای واحد موشکی نیروی دریایی امتحان می‌شوند.

واحد موشکی نیروی هوایی نیز موشک‌های صاعقه را امتحان می‌کنند.

این در حالی است که توانایی عملکرد تجهیزات کامل کنترل، ثبت، ردیابی و انهدام موشک‌های دشمن نیز در این مانور نظامی مورد امتحان و ارزیابی قرار می‌گیرد.

گفتنی است، هنوز نام بسیاری از تجهیزات نظامی و پیشرفته ایران فاش نشده اما مقامات اطلاعات کلی درمورد نحوه عملکرد آنها ارائه داده‌اند.

دولتمردان و مقامات عالی رتبه ایران تا کنون بارها و بارها در مورد آماده باش کامل نظامی ارتش و سپاه پاسداران در صورت بروز هرگونه حمله احتمالی به این کشور که در حال حاضر به خاطر برنامه‌های هسته‌ای‌اش در تحریم قرار دارد، هشدار داده‌اند.

از سوی دیگر، مقامات کاخ سفید اعلام کرده‌اند که به دنبال یافتن دیپلماسی قابل قبول برای حل بحران هسته‌ای ایران هستند اما واشینگتن به هیچ وجه حاضر به تکذیب وجود احتمال استفاده از گزینه‌ای به نام گزینه‌ نظامی علیه ایران اتمی، نشده است.

ایالات متحده ایرران را متهم به دنبال کردن برنامه‌های هسته‌ای جهت دست‌یابی به دانش و فن‌آوری تولید سلاح اتمی می‌کند اما مقامات ایرانی همواره این اظهارات را رد کرده و اعلام نموده‌اند که تنها با هدف استفاده صلح آمیز از انری هسته‌ای فعالیت‌های اتمی خود را پیگیری می‌کنند.

www.irannews.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد