مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

تأیید حک کردن آرم سپاه بر روی بدنه ناو آمریکایی

به نقل از بازتاب :

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بازدید خود از یک مجتمع صنایع هوایی، پرده از یک تاکتیک نظامی برداشت.

به گزارش مهر، سردار نور علی شوشتری جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که شب گذشته در همایش یادگاران هشت سال دفاع مقدس در حسینیه ثارالله (ع) تیپ مستقل 21 زرهی امام رضا (ع) نیشابور سخن می‌گفت، تاکید کرد: پرنده‌های بی سرنشینی ساخته ایم که در صورت لزوم می‌توانند در هر عمقی، برای ناوهای آمریکایی عملیات انتحاری انجام دهند تا آنها منطقه را با سرافکندگی ترک کنند.

وی افزود: بوش اگر می‌خواهد منطقی عمل کند باید نیروهایش را از منطقه خارج کند تا منطقه روی آرامش ببیند.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که مسئولان کشور با دقت تمام تحرکات و کوچکترین تغییرات دشمن را زیر ذره بین دارند به موضوع حک کردن آرم سپاه بر روی بدنه یکی از ناوهای آمریکایی در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: این حرکت بدان معناست که اگر لازم باشد می‌شود فضا را برای این ناوها ناامن کرد.

شوشتری در عین حال گفت: البته بعید نیست که نفهمی دشمن یکبار دیگر گل بکند و البته باید بداند که در این صورت شکست در انتظار اوست. وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند در صورت رویارویی با نظام اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در کشور خود امنیت نخواهند داشت.

وی با اصرار بر اینکه دشمن هر حماقتی کند جز شکست را تجربه نخواهد کرد اضافه کرد: ملت بزرگ ایران آنقدر توانمند است که به خوبی از خودش دفاع کند.

این مقام ارشد سپاه در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر تقویت بیشتر مردم با نیروهای مسلح اظهار داشت: درست است که ما دارای توانمندی دفاعی هستیم ولی اگر خدای نخواسته بین نظام و مردم فاصله افتد این توپ و تانک هیچ فایده ای ندارد.

جانشین فرماندهی سپاه با بیان این‌که پشتوانه مردم بهترین بازدارندگی است، خاطرنشان کرد: ما سپاهی‌ها و سایر آحاد مردم همه یک خانواده ایم، همه با هم انقلاب و بعد در جنگ همه با هم دفاع کرد و همه باید تا آخر عمر نیز از این کشور دفاع کنیم.

شوشتری همچنین شهدا را نماد غیرتمندی و وفاداری مردم به آرمان‌های نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: وظیفه ماست که مسیر شهدا را با قوت طی کنیم.
نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود جمعه 6 فروردین 1389 ساعت 10:58 ب.ظ http://21 زرهی

شاید زیبا ترین روزهای زندگیم حضور در کنار رزمندگان تیپ21 امام رضا { ع } بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد