مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

موشک هدایت شونده از تانک "T72F" با موفقیت شلیک شد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی لشگر 8 نجف اشرف گفت: در رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران در منطقه رامشه اصفهان، برای اولین بار موشک هدایت شونده از تانک "T72F" با موفقیت به آزمایش درآمده و شلیک شد.

مهدی مرکبیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از جمله خصوصیات این موشک را پرتاب از روی تانک زرهی یاد کرد و افزود: موشک مذکور ضد زره بوده و به صورت لیزری هدایت شده و با بهترین عملکرد اهداف را مورد اصابت قرار می‌دهد.
وی از جمله دیگر تاکتیک‌های مورد استفاده در این رزمایش را استتار و اختفای کامل از دید ماهواره‌ها و رادارهای دشمن ذکر کرد و اظهار داشت: ارتقاء توان رزمی یگان‌ها و همچنین آشنایی کارکنان با سلاح های جدید و پیشرفته از جمله اهداف این رزمایش است.
مرکبیان با اشاره به اینکه این رزمایش همزمان با رزمایش سراسری اقتدار نیروی زمینی سپاه به مناسبت سال پیامبر اعظم (ص) و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام محرم به اجرا در آمده تصریح کرد: لشگر 8 زرهی نجف اشرف با استعداد تیپ یکم انبیاء، حضوری گسترده و چشمگیر در این رزمایش داشته است.
رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران به مدت سه روز از 30بهمن ماه لغایت 2 اسفندماه در مناطق عملیاتی کشور به اجرا در می آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد