مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

‪ ۱۴‬فروند هواپیمای مسافری به ناوگان هوایی کشور اضافه می‌شود

 


رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سال آینده حدود۱۴فروند هواپیمای مسافری به ناوگان حمل و نقل هوایی کشور اضافه خواهد شد.


"حسین خانلری" روز یکشنبه در نشست خبری با حضور وزیر راه و ترابری، افزود: هم اکنون مجوز خرید۱۴فروند هواپیمای جدید به شرکتهای هواپیمایی داده شده است.


وی ادامه داد: این تعداد هواپیما به صورت خرید و اجاره به شرط تملیک به ناوگان هوایی کشور اضافه خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود در ارایه خدمات بهتر به مردم موثر خواهند بود.


رییس سازمان هواپیمایی کشوری، ارتقا و افزایش ایمنی پروازها را شعار محوری حمل و نقل هوایی کشور در سال۸۶دانست و گفت: تقویت و توسعه ناوگان هوایی و کمک به شرکتهای هواپیمایی برای بکارگیری هواپیماهای جدید از برنامه سازمان هواپیمایی کشوری برای سال آینده است.


خانلری سپس تکمیل و راه‌اندازی مراحل توسعه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و تبدیل این فرودگاه به مرکز ترانزیت مسافران خارجی منطقه را مهمترین رویکرد حمل و نقل هوایی کشور در سال آینده برشمرد.


وی پیش‌بینی کرد: با تکمیل مراحل توسعه‌ای، فرودگاه امام به پایگاهی برای ترانزیت مسافران خارجی از کشورهای اروپایی، آسیایی و اقیانوسیه تبدیل شود.


رییس سازمان هواپیمایی کشوری، بهینه‌سازی و تقویت تجهیزات هوانوردی، راداری، تقویت پرواز و عملیات پروازی را از دیگر برنامه‌های این بخش برای افزایش ایمنی و سلامت پروازها در کشور اعلام کرد.

منبع:آویا

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 22 اسفند 1385 ساعت 01:30 ب.ظ http://khodro.blogsky.com

از سایت بسیار خوبتان ممنونم
مطالبی هم راجع به جنگ الکترونیک بنویسید.ایول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد