مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

سرانجام یک خرید مشکوک!

یک منبع آگاه گفت: تنها کارایی ارباس‌های زمینگیر (هواپیماهای خریداری شده دست دوم ) در حال حاضر تامین قطعه برای هواپیماهای قابل تعمیر کشور است.

این مقام آگاه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی فارس با بیان این مطلب افزود: البته تمام موارد برداشت شده از 4 هواپیمای زمینگیر( هواپیما های دست دوم خریداری شده) به طور دقیق ثبت می‌شوند تا در صورت تعمیر قطعه خراب جایگزینی صورت گیرد.
وی با اشاره به خلف وعده آمریکا برای لغو تحریم هوایی ایران، خاطرنشان کرد: با وجود تمام قابلیت‌ها و توانایی‌هایی که در ایران در مورد تعمیرات اساسی هواپیما وجود دارد، هنوز به هیچ وجه زمینه تعمیر موتور 4 فروند هواپیمای ایرباس 310 در کشور فراهم نیست.

به گفته این منبع آگاه این مدل از هواپیمای ارباس ضعیف‌تر از سایر مدل‌ها بوده و در زمان خرید هیچ مشورتی با کادر فنی ایران‌ار صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اظهارات اخیر وزیر راه و ترابری در مورد اینکه این هواپیماها به اندازه هزینه‌ای که برای خرید آنها شد درآمد داشتند، تصریح کرد: اگر تمام هواپیماهای خریداری شده با یک یا دو سال پرواز به مرحله سوددهی می‌رسند چطور می‌توان ادعا کرد که شرکت‌های هواپیمایی و به خصوص ایران‌ار زیان‌ده هستند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد