مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

بازدید رهبر انقلاب از آخرین پیشرفتهای موشکی و جنگ الکترونیک

 

فرمانده کل قوا در بازدید از این نمایشگاه، از نزدیک در جریان آخرین دستاوردهای صنایع دفاعی و طرح های تحقیقاتی وزارت دفاع در بخش‌های هوا فضا، موشکی، دریایی، هوایی، جنگ الکترونیک، اپتیک و لیزر، زرهی و ضدزره، انواع توپخانه و مهمات، پدافند غیرعامل و نقشه‌برداری و مهندسی قرار گرفتند.


در ابتدای ورود آیت‌الله خامنه‌ای به نمایشگاه جلوه‌های خودباوری و اقتدار دفاعی که رییس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان کل ارتش و سپاه و فرماندهان نیروهای سه گانه ارتش و سپاه و بسیج و مسوولان وزارت دفاع حضور داشتند، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از آخرین دستاوردها و طرح‌های عمده دفاعی و همچنین عملکرد این وزارتخانه در بخش‌های پشتیبانیِ رفاهی کارکنان نیروهای مسلح و پشتیبانی دفاعی و عمرانی و همچنین طرح‌های تحقیقاتی و موفقیت‌های وزارت دفاع در جشنوراه‌های علمی، گزارش داد.


فرمانده کل قوا در ابتدای ورود به مجتمع گروه صنایع شهید محلاتی با حضور در محل یادمان شهدا، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان دفاع مقدس ادای احترام کردند.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین در جمع فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و مسوولان وزارت دفاع، پیشرفت‌های کنونی در بخش‌های مختلف کشور از جمله صنایع دفاعی و پشتیبانی را خوب ارزیابی کردند و افزودند: اگر چه این پیشرفت‌ها خوب است اما در واقع جبران عقب ماندگی تاریخی کشور است و نباید به این پیشرفت‌ها قانع شد.


آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر لزوم انجام کارهای نو و جدید و غیرمسبوق به سابقه خاطرنشان کردند: باید مرزهای دانش شکسته شود و ایرانی ثابت کرده که می‌تواند این کار را انجام دهد.
ایشان تحقیقات را ریشه حرکت و پیشرفت علمی دانستند و تاکید کردند: همه بخش‌های دانشگاهی، تولیدی، صنعتی و دفاعی باید ضمن آن‌که به تحقیقات توجه جدی می‌نمایند از نیروهای با استعداد جوان و دارای توانایی‌های علمی بالا در بخش‌های مختلف استفاده کنند و خود را در تحقیقات و استفاده از ظرفیت‌های علمی محدود نکنند.


رهبر انقلاب اسلامی توجه به کیفیت را در تولیدات بخش‌های مختلف به ویژه صنایع دفاعی مورد تاکید قرار دادند.
در پایان بازدید آیت‌الله خامنه‌ای از نمایشگاه توانمندی‌های دفاعی، تحقیقاتی و پشتیبانی وزارت دفاع، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت ایشان در محل نمازخانه گروه صنایع شهید محلاتی اقامه شد.


رهبر انقلاب اسلامی در سخنان کوتاهی در جمع کارکنان صنایع دفاع و پشتیبانی وزارت دفاع با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، عامل اصلی پیشرفت‌های کنونی کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه بخش دفاعی را همان جوهره فتح خرمشهر دانستند و افزودند: امروز حرکت، پویایی و عزم راسخ برای ادامه مسیر پیشرفت در همه بخش‌های کشور مشاهده می‌شود و آینده ملت ایران، آینده‌ای روشن است.


www.baztab.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد