مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

وزیر دفاع: آمادگی ایران برای امضای پیمان دفاعی مشترک با کشورهای

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، حضور نیروهای بیگانه را عامل نامنی در منطقه خاورمیانه دانست و بار دیگر بر آمادگی ایران برای امضای پیمان دفاعی مشترک با کشورهای همسایه بویژه کشورهای حوزه خلیج فارس تاکید کرد.   
 
به گزارش فارس، سردار سرتیپ "مصطفی محمد نجار" در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: آمریکا و دشمنان اسلام پروژه ایران هراسی را دنبال می‌کنند تا کشورهای اسلامی را از قدرت جمهوری اسلامی ایران بترسانند در صورتی که قدرت ایران در منطقه، برای حفاظت از صلح و ثبات و آرامش در منطقه است.

وی گفت: اعتقاد ما این است که امنیت در منطقه با مشارکت و همکاری کشورهای اسلامی منطقه قابل تامین است و حضور نیروهای فرامنطقه‌ای و نیروهای آمریکایی در واقع به ناامنی در منطقه دامن می زنند که نمونه آن را در عراق شاهدیم.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: آنها با شعار دموکراسی وارد عراق شدند اما نتیجه آن زندان ابوغریب شد، و نتیجه شعار آنها برای ایجاد امنیت و آرامش صدها هزار کشته در عراق است.

وی بر آمادگی نیروهای مسلح ایران برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی تاکید کرد و گفت ما هیچ یک از کشورهای همسایه را تهدید نمی‌کنیم.

وی افزود: ما بارها خواستار امضای پیمان دفاعی مشترک با کشورهای همسایه به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس بوده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد